וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסרה הכוננות בת"א - לא נמצאו מטעני חבלה

נתיב נחמני ונעמה טלמור

2.12.2008 / 14:23

כוחות גדולים של משטרה סרקו דירה ששימשה את שלושת הפלסטינים שנעצרו בחשד לתכנון פיגוע בתל אביב, אך לא מצאו דבר

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: איילת שולמן)

כוחות גדולים של משטרה וכיבוי אש הגיעו הבוקר (שלישי) לצומת הרחובות לווינסקי והשוק בדרום תל אביב, שם היתה דירת המסתור של שלושת הפלסטינים שנעצרו בחשד שהתכוונו לבצע פיגוע בעיר. חבלני המשטרה פעלו בדירה בסיוע יחידת הכלבנים של המשטרה במטרה לאתר מטעני חבלה שייתכן שהיו ברשות החשודים, אך לא מצאו דבר.

בתוך כך, הוסרה הכוננות שהוכרזה הבוקר במרכז הארץ בשל חשש לפיגוע מתוכנן בתל אביב. בשל התרעות לפיגוע, הקימה המשטרה מחסומים בכניסה לעיר. מחסומים נפרסו במוקדים שונים בכניסה וביציאה מעיר ועומסי תנועה כבדים הורגשו בכל אזור גוש דן.

גם במגן דוד אדום העלו את רמת הכוננות בעקבות ההתרעה הביטחונית. המנכ"ל אלי בין הנחה להעלות את הכוננות במרחב דן לרמה הגבוהה ביותר ובמרחבים איילון, ירקון ושרון, הועלתה רמת הכוננות לרמה גבוהה.

בתחילת החודש איים מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, כי ארגונו יחזור לבצע פיגועים בישראל. בדברים שפרסם לרגל אזכרה של פאוזי אבו אל-קרע, ממפקדי הזרוע הצבאית של חמאס – גדודי עז א-דין אל-קסאם, אמר דף כי ארגונו יילחם עד הניצחון או עד מות הקדושים. "נרדוף אחר אויביו הציונים של אללה ונמשיך להכות את ישראל", הבטיח. לדבריו, ארגונו ימשיך לבצע "פיגועי איכות" בתוך ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully