וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו דורש: לא לעשות דילים עם פייגלין

1.12.2008 / 18:47

נמשך העימות בין יו"ר הליכוד נתניהו לבין משה פייגלין. "הוא מנצל את אופייה הדמוקרטי של המפלגה כדי להשחיל עצמו לכנסת"

נמשכת המלחמה החזיתית בין בנימין נתניהו ומשה פייגלין בליכוד. בימים האחרונים נפגש ושוחח יו"ר הליכוד בנימין נתניהו עם חברי כנסת ועם מתמודדים לרשימת הליכוד לכנסת ודרש מהם לא לעשות "דילים" עם יו"ר חטיבת "מנהיגות יהודית" בליכוד משה פייגלין.

גורמים בסביבת נתניהו הסבירו כי, "פייגלין זה לא הליכוד, הוא לא מייצג את עמדות הליכוד ובוחריו. הוא מנצל את אופייה הדמוקרטי של המפלגה כדי להשחיל את עצמו ואת אנשיו לכנסת. למעשה, זאת התנערות של נתניהו מפייגלין, משום שהוא לא שייך לאופי של התנועה, הוא תמך בסרבנות והוא לא מייצג את עמדות הליכוד".

מחר בערב מרכז הליכוד יתכנס כחלק מהמאבק בין שתי הקבוצות. זאת לאחר שבית הדין של הליכוד נענה בצהרים לעתירת מנהיגות יהודית לבטל את ההחלטה לסמן במשבצת נפרדת את השיריון לעולים. במנהיגות יהודית טענו היום כי ההחלטה הזו נבעה כדי לאפשר לאנשי נתניהו להיבחר ביתר קלות.

משה פייגלין מסר בתגובה כי, "אני לא עושה ולא עשיתי דילים עם חברי כנסת. כבודם במקומם מונח, אבל אני פונה למתפקדים לבחור בי. לכולם ברור מי נותר נאמן למחנה הלאומי ולמה נתניהו תוקף אותי. בליבם, הליכודניקים מבינים את זה. יש כאן במדינת ישראל אליטה אשכנזית-חילונית-שמאלנית ששולטת מאז העלייה השניה, והוא רוצה לחוש חלק מהאליטה. בליכוד מתפתחת אלטרנטיבה לכך ולכן הוא נלחם בי".

פייגלין הוסיף כי "עכשיו הסיפור נגמר ואני שם את האמת על השולחן. נתניהו שם עצמו כמשרתו של השמאל. הוא מתכוון להרכיב ממשלה שמאלנית והוא יודע שלא אתן לזה לקרות. אני אשמור על ערכי הליכוד והמחנה הלאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully