וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח נוסף במשפחת אבו גאנם

נתיב נחמני

1.12.2008 / 16:33

המשטרה עצרה את מחמוד אבו גאנם בחשד שרצח את אחותו שנעדרת כשבועיים. בעבר נרצחו האם ואחות אחרת בשל חילול כבוד המשפחה

מחמוד אבו גאנם, בן למשפחה המוכרת מרמלה, נעצר בחשד לרצח אחותו בת ה-16, המוגדרת כנעדרת מאז ה-13 לנובמבר השנה. המשטרה חושדת שהאח רצח את אחותו על רקע פגיעה בכבוד המשפחה. זוהי לא הפגיעה הראשונה בנשים במשפחת אבו גאנם על רקע זה, אמה של בת ה-16, נאיפה ואחותה שריהן נרצחו גם הן.

באופן רשמי המשטרה אמנם הכריזה על הנערה כנעדרת, אך לאור הרקע המשפחתי, החוקרים אינם שוללים את האפשרות כי נרצחה על ידי בני משפחתה. אחיו של מחמוד, וואליד, הואשם לפני כשלוש שנים ברצח אחת האחיות במשפחה. על פי כתב האישום, הוא נסע לבקר בעיר רהט, שם שהתה אחותו בבית אחת מאחיותיה. וואליד מואשם כי לאחר שהבחין בה מדברת בטלפון עם ארוסה הוא החליט להרוג אותה. בכתב האישום נטען כי הוא חנק אותה למוות בזמן שהתקלחה.

משפטו של האח התנהל בבית המשפט המחוזי ברהט ובידי הפרקליטות אף היו עדים שטענו שראו אותו יוצא מאותה המקלחת כשבגדיו רטובים. למרבה הפלא, כל העדים נעלמו ובלית ברירה החליטו בפרקליטות להקפיא את ההליכים נגדו עד שימצאו העדים. על פי החוק, אם לא ימצאו העדים, ההליכים נגדו, שהוקפאו בשנת 2006, יפסקו לאחר חמש שנים והתיק יסגר.

הבוקר הובא מחמוד לבית משפט השלום ברמלה שם הוארך מעצרו בעשרה ימים. "למשטרה אין אפילו בדל של ראיה ואפילו לא אינדיקציה קלושה שהצעירה נרצחה", אמר לוואלה! חדשות עו"ד גיורא זילברשטיין, המייצג את החשוד יחד עם עו"ד רלית עובדה. "רק בגלל שמדובר במשפחת אבו גאנם, מיד הלבישו על האח את התיק – הדבר חמור ביותר", התרעם זילברשטיין.

  • עוד באותו נושא:
  • אבו גאנם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully