וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפריט המסעדה: גם עוגיות לכלבים

1.12.2008 / 13:42

המסעדה הטבעונית "בודהה בורגר" מציעה פינוק מיוחד לסועדים בעלי חיות המחמד: עוגיות צ'ופר טעימות וצמחיות

אוהבים את החיה שלכם? עכשיו אפשר לאכול איתה מאותה הצלחת (כמעט). "בודהה בורגר", בר-מסעדה טבעוני בתל אביב, מציע חידוש מפנק בתפריט: חטיפים מיוחדים לכלבים. כך, אם אתם יוצאים לטיול עם הכלב ובא לכם בורגר טבעוני על הדרך – אתם יכולים גם לצ'פר את בן הזוג למסע.

החטיפים מיוצרים מחומרים צמחיים בלבד, ומיועדים בעיקר להולכים על 4 – אך מתאימים גם למאכל אדם. בתפריט אפשר למצוא חטיף גזר, חטיף חמאת בוטנים ונבט חיטה; חטיף שמרים – ולקינוח חטיף "מיקס" – שלושת סוגי המאנץ' ביחד. מ"בודהה בורגר" מוסרים כי החטיפים בריאים וטעימים, אך אם הכלב שלכם מתגלה כאנין-טעם באופן מיוחד, ניתן להחזיר אותם תמורת זיכוי מלא.

אריה רווה, הבעלים של בודהה בורגרס מספר שהרעיון לחטיפים הגיע מלקוחות: "הרבה לקוחות שלנו הם אוהבי בעלי חיים, ומגיעים לאכול עם הכלבים שלהם. לקוח אחד הציע שנגיש גם להם משהו לנגוס בו. התחלתי לברר, ומצאתי בית קפה בארה"ב שכבר שנים מגיש, במקביל לאוכל לאנשים, גם חטיפים לכלבים. המרשם הוא תוצר של שנים של בדיקה שלהם על כלבים, בשימוש בחומרים בריאים בלבד, ללא קמח לבן, ללא תבלינים וכו'. בינתיים הלקוחות מרוצים, והכלבים מכשכשים בזנב כשהם מתקרבים למסעדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully