וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית המריבה חששו מפינוי והזעיקו תגבורת

1.12.2008 / 12:40

בעקבות מידע שהגיע למתנחלים על פינוי בימים הקרובים, הועברה הודעה הקוראת לציבור לתגבר בדחיפות את בית המריבה

מטה הפעולה של יושבי בית המריבה בחברון העביר הבוקר (שני) הודעה דחופה הקוראת לציבור להגיע לשהייה של 48 שעות במבנה. הרקע להודעה: מידע מודיעיני שהגיע לציבור המתנחלים שלפיו צפוי להתקיים פינוי מהבית במהלך שתי היממות הקרובות. הודעת ה"הקפצה" הועברה דרך מכשירי הביפרים, מסרונים ודרך רשת האינטרנט.

העברת ההודעה מדגישה את המתח העצום ששורר בחברון ובקרית ארבע, בשל הסודיות הרבה שנשמרת במערכת הביטחון בנוגע למועד המדויק של פינוי בית המריבה. נושא מועד הפינוי הפך למוקד השיחה העיקרי בקרב המתנחלים בימים אלה. עם היוודע המועד המדויק, צפויים לזרום לבית המריבה אלפי פעילים שצפויים להתנגד בכוח לפינוי.

בעקבות כך, הוציאו ב"מטה הפעולה של בית השלום" פנייה לציבור, המיועדת בעיקר לחיילים ושוטרים, שבה הם נקראים לעדכן את אנשי הבית על כל שינוי בדפוס ההתנהגות של הכוחות. "לציבור אוהבי ארץ ישראל ", נמסר בהודעה, "העבירו אלינו כל מידע על ריכוז כוחות, על ניוד כוחות, על אימונים, על היערכות לוגיסטית כגון: אמצעי הסעה, מזון, וכוננות צוותי רפואה. היו ערניים לתנועה חשודה כשאתם נעים בכבישים. בקשו מבניכם ומשכניכם המשרתים בצבא לגלות ערנות. אל תהססו לדווח לנו, אנו כבר נסנן ונבדוק את המידע".

אין זו הפעם הראשונה שבה נעשית בקשה מהציבור לתגבר את יושבי בית המריבה בעקבות חשד לפינוי אפשרי. היום יתקיים בבית המריבה טקס הכנסת ספר תורה וחניכת בית מדרש, שצפוי גם לספק תעסוקה לבני הנוער השוהים במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully