וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב אחרי ירון זליכה ונידון למאסר על תנאי

עדי שמחוביץ

30.11.2008 / 18:45

יאיר בן שמעון הסתכסך עם החשב הכללי לשעבר במסגרת עבודתם המשותפת באוצר. "ביהמ"ש לא יכול להשלים עם עבירה שכזו"

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (ראשון) חמישה חודשי מאסר על תנאי על יאיר בן שמעון בגין איומים על החשב הכללי לשעבר ירון זליכה ופגיעה בפרטיותו. בנוסף, הטילו השופטים על בן שמעון קנס בגובה 1,000 שקל ופיצוי כספי בגובה 1,800 שקל לירון זליכה. בן שמעון, בן 53, עבד בתפקיד חשב מנהל הגמלאות של משרד האוצר, ועל רקע סכסוכים בינו לבין הממונים עליו היה מועמד להדחה מהתפקיד.

על פי כתב האישום, מהשעה שמונה בבוקר ב-21 בנובמבר 2006 ועד שעות הצהרים המאוחרות, עקב בן שמעון אחרי זליכה בנסיעה ובהליכה. זליכה אמר לו כי הוא מטריד אותו וביקש שיפסיק לעשות כן. בן שמעון לא הפסיק, ואף נצמד לזליכה, חסם את דרכו, מנע ממנו להיכנס לרכבו וצעק לעברו כי יפגע במשפחתו.

בית המשפט הרשיע את בן שמעון, אך שירות המבחן המליץ לבטל את ההרשעה ולחייב את הנאשם בביצוע 140 שעות שירות למען הציבור. עם זאת, השופטת דורית רייך שפירא קבעה, כי "הנאשם פגע בפרטיותו של זליכה פגיעה חמורה ומתמשכת. האיומים שאיים עליו הם איומים קשים ומכוונים לשלומו ולשלום בני משפחתו. בית משפט, שתפקידו לקבוע נורמות התנהגות, לא יכול להשלים עם עבירות כאלה גם אם בוצעו על רקע מצוקה ותסכול".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully