וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיקים באפילה של ברק אובמה

טלי גולדשטין

30.11.2008 / 18:24

גם חובבי החייזרים תומכים בנשיא הנבחר בארה"ב ומבקשים ממנו לפרסם מסמכי מודיעין חסויים המעידים על קיומם של חוצנים

חובבי העב"מים והחייזרים בארצות הברית תומכים אף הם בנשיא הנבחר ברק אובמה, אך לאו דווקא מהסיבות הרגילות – מדיניות כלכלית, ביטחונית וכד'. אנשי "תיקים באפילה" רוצים שאובמה יאשר לפרסום מסמכי מודיעין חסויים לגבי עדויות אזרחים על תצפיות בחלליות. זאת בעקבות אישור ממשלת בריטניה לפרסם מסמכים בנושא. הם שלחו לאובמה מכתב ובו ביקשו ממנו לחשוף את כל הקשור לנושא בארה"ב.

קהילת חובבי החייזרים מאמינים כי יש להם סיכוי טוב לקבל את מבוקשם על רקע הצהרות תמיכה שהתקבלו מג'ון פודסטה, מנהל צוות המעבר של אובמה, וביל ריצ'רדסון, מושל ניו מקסיקו – אתר פופולרי לצפייה בעב"מים – הצפוי להתמנות אף הוא לקבינט אובמה כשר המסחר.

במכתב לאובמה, "הוועדה לפעולה פוליטית בנוגע לחוצנים" קראה לנשיא הנבחר ל"סיים את האמברגו בן ששת העשורים על האמת בנוגע לנוכחות חוצנים". הארגון רוצה שהנשיא הנכנס יתעקש על "עדכון מלא מהצבא ושירותי המודיעין לגבי המידע" ולהכריז על שימוע בקונגרס ש"יגבה עדויות מעשרות עדי ראיה שכבר דיווחו על החווייה יוצאת הדופן ומוכנים להעיד שוב תחת שבועה".

מובילי הקמפיין, הדוחים את הטענה כי הם משוגעים או חובבי תיאוריות קונספירציה, מקווים להצליח על רקע התמיכה מצוות אובמה. פודסטה, במהלך כהונתו כראש הסגל תחת ממשל קלינטון, הוביל פרייקט שחשף 800 מיליון דפים של מסמכי מודיעין חסויים. המושל ריצ'רדסון, מועמד לשעבר לנשיאות ארה"ב וחובב עב"מים, כתב הקדמה לספר על תקרית רוזוול - בשלהי יוני 1947, דיווח חוואי מקומי מאזור רוזוול שבניו מקסיקו, כי בחוותו התרסק עצם בלתי מזוהה. אתר ההתרסקות הפך למוקד עליה לרגל של קהל רחב של מחפשי עב"מים, סקרנים ותיירים. ברבות השנים, תיאור האירוע הפך לשם דבר בקרב חובבי הקונספירציות ותיאוריות הקשר למיניהן. ריצ'רדסון קרא בשנה שעברה לפתוח בחקירת הפנטגון לגבי התקרית, שלדעתו כללה כיסוי ממשלתי.

ממסמכים, שפורסמו לציבור הרחב באוקטובר על ידי הארכיון הבריטי הלאומי משנים 1986-1992, ניתן לקרוא על עדויות רבות של עב"מים על ידי הציבור הבריטי ומראות בלתי מוסברים עליהם דיווחו מגדלי הפיקוח בשדות התעופה. אפילו הצבא הבריטי הודה בראיית עב"ם באפריל 1991 לאחר שהצליח לקבוע כי לא היה זה טיל בריטי או אמריקאי שנצפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully