וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל פעם שתשים את היד על הכתף תזכור שככה רצחת את שגית"

ורד כהן-ברזילי

8.11.2001 / 13:11

כך אמר היום אביה של הנרצחת שגית עוזרי ז"ל במשפטו של חברה לחיים שרצח אותה; השופטים גזרו על הנאשם מאסר עולם; החבר, ערן קישוני רצח את חברתו כי רצתה לסיים את יחסיהם

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר מאסר עולם על ערן קישוני, בן 31 מרמת גן. קישוני הורשע ברצח חברתו לחיים – שגית עוזרי ז"ל בחודש פברואר 2000 כאשר חנק אותה למוות בשל רצונה לסיים את הקשר ביניהם ולעזוב את דירתם המשותפת.

הנאשם ביקש מבית המשפט בשלב הטיעונים לעונש שלא לגזור עליו מאסר עולם בשל מצבו הנפשי. לטענתו הוא סובל מהפרעה נפשית חמורה שהגבילה את יכולתו להבין את מעשיו ביום הרצח. הרכב השופטים בראשותו של השופט אביגדור משעלי דחה את טענתו של הנאשם והחליט פה אחד לגזור עליו מאסר עולם – העונש המרבי בחוק.

בזמן הקראת גזר הדין נכחו באולם בני משפחתה של הנרצחת וחברותיה שזעקו בתום הדיון לעברו של קישוני "תירקב בכלא ושלא תצא משם כל החיים שלך". אביה של שגית, רמי, שמצא את גופתה, שיחזר את הרגעים הנוראיים ואמר בכאב כי טוב ליבה של ביתו מנע ממנה לעזוב את הנאשם וזה מה שהוביל למותה. האב פנה לקישוני ואמר "בכל פעם שתשים את יד ימין שלך על כתף שמאל תזכור שככה חנקת את שגית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully