וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוותי זיהוי גופות ייצאו היום למומביי

יהושע בריינר ונעמה טלמור

30.11.2008 / 2:21

מטוס של חיל האוויר, ובו צוותי רפואה וזיהוי פלילי, ייצא מישראל להודו כדי לסייע בזיהוי גופות הישראלים ובהעברתן לארץ. עד כה זוהו שישה הרוגים

מטוס של חיל האוויר ובו צוותי רפואה וזיהוי פלילי ייצא בצהריים (ראשון) למומביי שבהודו כדי לסייע בזיהוי גופות הישראלים שנהרגו במתקפת הטרור במדינה. כך החליטו אמש שרת החוץ ציפי לבני ושר הביטחון אהוד ברק. בתום הליך הזיהוי יטפלו הצוותים בהעברת הגופות לישראל.

במתקפת הטרור במומביי נהרגו תשעה יהודים, מתוכם כנראה שבעה ישראלים. עד כה זוהו שש מתוך הגופות שנמצאו בבית חב"ד בעיר, ופורסמו שמותיהם של חמישה מההרוגים: יוכבד אורפז (כבת 60), הרב גבריאל הולצברג ורעייתו רבקה, בן-ציון קורמן מבת ים ולייבוש טייטלבוים, אזרח ארצות הברית.

"רק לאחרונה קנה בן ציון חדר ילדים לשלושת ילדיו. עכשיו הוא אפילו לא יוכל לראות אותם גדלים", סיפר אתמול לוואלה חדשות! גיסו של בן ציון קרומן, בן 28, שליח כשרות של חב"ד שנהרג בבית חב"ד. לדבריו, "כל השבת היינו בספק. עם צאת השבת קיבלנו את הבשורה המרה. הבנו כי יש קשיים בהעברת הגופות ארצה ואנו מקווים שהעניין ייפתר במהרה".

רוב סיפר על השתלשלות האירועים: "בן ציון וההרוג הנוסף, לייביש טייטלבוים, נסעו בשבוע שעבר לבית חב"ד כדי להשגיח על הכשרות. ביום רביעי האחרון הם סיימו את מלאכתם. כאשר אישתו של בן ציון שמעה על מה שקרה בהודו, מיהרנו להתקשר לבית המלון שבו הם לנו. הפקידים של המלון בדקו בחדר והחפצים שלהם היו שם, אבל הם לא. התחלנו לדאוג מכיוון שהבנו שהם כנראה בבית חב"ד. במוצאי שבת קיבלנו את הבשורה המרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully