וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: עובד "וולמארט" נרמס למוות ע"י קונים

עידן דורנר

29.11.2008 / 11:39

בזמן שבמקומות רבים ציינו אתמול ”יום ללא קניות”, טירוף הקניות לחג המולד גבה הרוג ו-3 פצועים, לאחר שהמוני קונים הסתערו על המדפים

אם חשבתם במקרה שטירוף הקניות המסורתי, שפוקד את ארה"ב מדי שנה לפני חג המולד, ייפסק השנה בגלל המשבר הכלכלי, כדאי שתשקלו זאת שוב. עובד ברשת הכלבו הגדולה "וולמארט" נהרג אתמול (שישי), לאחר שנרמס למוות על ידי המון קונים נלהב, שהגיע לערוך במקום את הקניות לתקופת החגים, למרות ה"יום ללא קניות" שצוין אתמול במקומות רבים בעולם.

החנויות השונות ברחבי בארה"ב פתחו את שעריהן מוקדם מהרגיל, והן מציעות הנחות משמעותיות על מנת לעודד את הלקוחות להיפרד מכספם עם תחילת הקניות לחג המולד, מנהג שהפך למסורת ולחלק בלתי נפרד מתקופת החגים בארה"ב.
המוני קונים צבאו עם שחר על החנויות ברחבי ארה"ב, בניסיון להקדים ולקנות את המוצרים המוצעים לרכישה וכדי לקבל את העסקה המשתלמת ביותר.

עובד אחד נהרג ולפחות שלושה אנשים נוספים נפצעו כשנרמסו על ידי המון קונים באחד מסניפי הרשת הקמעונאית "וולמארט" באחד מפרברי ניו יורק. המשטרה אמרה כי ההמון של הקונים פרץ את דלתות סניף "וולמארט" בלונג איילנד לאחר השעה חמש בבוקר (שעון מקומי) ורמסו את המוכר בן ה-34.

היום שלאחר חופשת חג ההודיה נחשב למבחן חשוב עבור היצרנים והחנויות לגבי כוונות הציבור להוציא כסף בחג המולד. לא רק וול מארט פתחה שעריה עם שחר, אלא גם רשתות גדולות כמו "בסט ביי" ו"מייסיס". "טויס אר אס" למשל הציעה הנחות של עד 60% אחוזים בין השעות 5 ל- 10 בבוקר. הרשתות השונות ציינו כי למרות המשבר הכלכלי הגדול, השנה הגיע אותו מספר של לקוחות כמו בשנה שעברה, אך ההנחות הגדולות צפויות לפגוע ברווחיהן. גם סל הקניה של כל קונה הצטמצם ואנשים לא קונים כמו בשנה שעברה האמריקאים הוציאו בחודש אוקטובר את הסכום הנמוך ביותר על קניות מאז 1992, כחלק מנסיונותהם לקצץ בהוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully