וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבלים הגיעו על ספינת דייגים הודית"

טלי גולדשטיין

28.11.2008 / 10:20

ההערכה היא שהמחבלים הגיעו למומביי דרך הים באמצעות סירות גומי. החוקרים מנסים לעלות על עקבותיה של ספינת האם

יתכן שספינת דייגים בבעלות הודית היתה כלי התחבורה ששימש את המחבלים שצרים זה היום השלישי על מומביי, כך אמר היום (שישי) בכיר במשמר החופים ההודי. "החקירה מתנהלת לגבי השאלה האם ספינת הדייגים נחטפה או לא, אך כמה מהחפצים שנמצאו עליה מבשרים חדשות רעות", אמר הקצין. "ככל הנראה, המחבלים השתמשו בספינה כדי להגיע לעיר", הוסיף.

החוקרים מעריכים כי החמושים שתקפו את העיר בליל רביעי, והרגו עד כה 130 בני אדם, הגיעו דרך הים בספינות גומי. הם מנסים עתה להתחקות אחר עקבותיה של ספינת האם. מומביי ממוקמת על מספר איים מיושבים, סמוך לחוף המערבי של הודו, ומחוברת ליבשת באמצעות גשרים. הנמל הוא אחד המנועים העיקריים של כלכלת העיר, שנחשבת למרכז התעשייתי של המדינה, ונחשב לשער הכניסה להודו.

ראש הממשלה ההודי מנמוהן סינג נשא אתמול נאום טלוויזיוני לאומה בו הטיל את האחריות לפיגועים על חמושים מפקיסטן השכנה. העיתונות המקומית מדווחת כי שלושה מבין המחבלים שנעצרו על ידי משטרת הודו הם פקיסטנים החברים בארגון לשקר א-טייבה - קבוצה צבאית מוסלמית הפועלת מפקיסטן ושהיתה אחראית לביצוע פיגועי טרור בהודו בעבר. עם זאת, דובר הארגון הכחיש אתמול מעורבות בפיגוע .

רשת החדשות NDTV דיווחה כי ספינת הדייגים ההודית נחטפה במימי פקיסטן לפני שבועיים ונמצאה ריקה אתמול כשעליה טלפונים סלולריים.בנוסף, הצי ההודי החרים שתי ספינות שלפי החשד היו בבעלות פקיסטנית. ספינה מפנמה, שעגנה בקראצ'י, הוחרמה אף היא והיא נבדקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully