וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולנר קיבל אזהרה על פגיעה אפשרית בחייו

נתיב נחמני

27.11.2008 / 22:25

נציגי משטרה הגיעו השבוע לביתו ומסרו לו את האזהרה. אמש הוארך מעצרו בחמישה ימים בחשד לאחזקת נשק וקשירת קשר לפשע

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידיאו: ארנון מעוז)

.

בית משפט השלום בתל אביב האריך אמש (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של עמיר מולנר המוגדר במשטרה כראש ארגון פשיעה, לאחר שנעצר יחד עם 17 נוספים בחשד לאחזקת נשק ולקשירת קשר לביצוע פשע - פגיעה באדם. במהלך הדיון עלה כי שלשום קיבל מולנר אזהרה מהמשטרה על פגיעה אפשרית בחייו.

מולנר והחשודים נעצרו אתמול במהלך פשיטה שערכו בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב על בית בו היו ברמת גן. במהלך חיפושים שערכו הבלשים נמצאו אקדח, מחסנית ומשתיק קול מוסלקים סמוך לגדר חצר הבית בו היו - אז עם זאת, מחוץ לה. מעצרם של שמונה מהחשודים הוארך בחמישה ימים ואילו השאר שוחררו בערבות וחלקם למעצר בית.

בדיון שהתקיים היום טען נציג המשטרה, מפקח יוני חג'ג' כי בידי המשטרה ראיות לכך שהחשודים קשרו קשר על מנת לפגוע באדם מסויים, אך עם זאת סרב להצהיר בבית המשפט במי מדובר. עורכי הדין של החשודים טענו במהלך הדיון כי אין זה ייתכן שבמה שמוגדר במשטרה כ'ארגון פשע' מסודר ומאורגן שפועל לכאורה בצורה מתוחכמת, יישבו יחדיו 18 אנשים ויתכננו פשע. עורך הדין תמיר סננס, המייצג חלק מהחשודים אף הוסיף: "לא דמיינו אפילו שהמשטרה תביא לבית המשפט 18 אנשים בחשד לאחזקת אקדח אחד".

עורך הדין ירום הלוי אף קם במהלך הדיון והצהיר כי מרשיו יתבעו בימים הקרובים את המשטרה על פיצויים, "כדי שהם ילמדו לא לעצור סתם כך אנשים". הלוי טען שלמשטרה אין אף חשד סביר נגד מרשיו. נציג המשטרה השיב לו כי בידיו ראיות חזקות נגדם.

"להערכתי אין בידי המשטרה ראיות כלשהן לביסוס החשדות המעורפלים שנטען לגביהם בבית המשפט", אמר בתום הדיון עו"ד מוטי כץ המייצג את מולנר. "יחד עם זאת, אני מקווה שבארבעת ימי החקירה שנותרו למשטרה, הם יגיעו למסקנה שאין הצדקה להמשך מעצרו ואם לא כך, הדבר ייעשה על ידי בית המשפט - למרות הלחץ התקשורתי שנוצר על ידי המשטרה".

בהחלטתו, ציין השופט בני שגיא כי "העובדה כי כל החשודים נמצאו במקום אחד עדיין אינה מקימה את העילה המצדיקה את מעצר כל החשודים", אך הוסיף כי "אין המדובר בתחושות בטן ובמסקנות מרחיקות לכת של צוות החקירה אלא בחשד מבוסס לשלב זה", וכאמור הורה על הארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully