וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר במתקפה חזיתית על נתניהו ולבני

פנחס וולף

27.11.2008 / 20:50

שר התשתיות, שהודיע היום על ויתור השיריון למקום השישי בעבודה, עבר לחזית התקפית. על יו"ר הליכוד: "אנשים איבדו את עולמם בגללו"

שר התשתיות בנימין בן אליעזר התבטא הערב (חמישי) בחריפות נגד יו"ר קדימה ציפי לבני ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו. על שרת החוץ לבני, אמר בן אליעזר כי "מחר מחרתיים יגמרו הבחירות, יעמדו לפנינו הבעיות האמיתיות, הבעיות הכלכליות, המדיניות, הבטחוניות. יש לנו חמאס, חיזבאללה, איום איראני, מי יטפל בנושא הביטחוני? ציפי לבני?" בן אליעזר השתלח גם ביו"ר הליכוד נתניהו: "כולם מנבאים שביבי יהיה ראש הממשלה. מישהו יודע מה עשה האיש הזה לכלכלת ישראל? אנשים שאיבדו את עולמם ואת הפנסיה שלהם בגללו".

במהלך כנס פעילים בתל אביב, הבהיר בן אליעזר כי לא הוא ביקש את השיריון למקום השישי. "השיריון הוצע לי מטעמים של כבוד, מטעמים של הערכים ואני כיבדתי את זה. אבל מאז יש רק טירוף סביב השיריון. יש קרבות ויש שבויים בהודו. יש צונאמי כלכלי ובמה מתעסקים? בשריון של פואד".

על החלטת הוויתור אמר בן אליעזר כי "רציתי לעצור את מחול השדים הזה, ולהגיד לכם נצא ביחד, יש לנו יומיים, וננצח בגדול. שאלו אותי היום 'האם אני לא רוצה לדחות את הפריימריז?' אמרתי: לא, אני לא רוצה לדחות. ביומיים שנותרו לי אני אספיק הכל. הייתי שר בטחון, שר הבינוי והשיכון, שר העבודה והרווחה, שר התקשורת, פעמיים שר התשתיות, תודה לאל- אני דמות מוכרת. כל מי שחושב שאני ראוי למקום מכובד- יבחר בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully