וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי רה"מ ללבני: "לא עוסקים בזוטות"

פנחס וולף

27.11.2008 / 17:30

בסביבת ראש הממשלה הגיבו הערב בזלזול לקריאתה של לבני לאולמרט לצאת לנבצרות. "רה"מ עסוק בדברים חשובים הרבה יותר"

בעקבות דבריה של יו"ר קדימה ציפי לבני בישיבת הסיעה של קדימה כי על ראש הממשלה לצאת לנבצרות, אמרו בסביבתו של אולמרט לוואלה! חדשות כי "ראש הממשלה עסוק בדברים חשובים הרבה יותר למדינה והוא לא מתעסק בזוטות האלה".

לבני התייחסה היום להודעת היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, כי יוגש, בכפוף לשימוע, כתב אישום נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט בפרשת "ראשונטורס". לדבריה,"זהו אירוע דרמטי החורג מעניינו האישי של אולמרט".

בנוסף, לבני הקריאה לחברי הסיעה דברים שכתב אולמרט עצמו לנשיא המדינה משה קצב: "לנוכח ההחלטה לערוך שימוע לנשיא הוא אינו יכול להמשיך בתפקידו ואין ספק שיהיה עליו לעזוב את משכן נשיאי ישראל". לבני הוסיפה כי "זהו יום עצוב למדינת ישראל. ישנן נורמות ציבוריות ולקדימה יש עמדה מוסרית ומורלית. קדימה הוקמה עם דגל של טוהר המידות, והנורמות האלה עוכבו בעבר. בשנת 1977 רבין לא היסס להתפטר בעקבות חשבון הדולרים של אשתו. אין לי ספק שרה"מ לא יכול להמשיך בתפקידו. אולמרט חף מפשע עד שיוכח אחרת, אבל הוא חייב להילחם כאזרח על חפותו ולהשעות עצמו. אין אופציה אחרת". סיעת קדימה אישרה פה אחד את הודעתה.

מוקדם יותר היום, אמרו בכירים בתנועה לוואלה! חדשות כי "ממשלת המעבר הזו שאין לה סמכויות מלאות, כאשר מוגש כתב אישום נגד אהוד אולמרט היא מסיימת את מעט הלגיטימיות שנותרה לה. ראש הממשלה יעשה טוב אם יעזוב את תפקידו ולא יחזיק בקרנות המזבח, ואז יוכלו להחזיר את אמון הציבור בממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully