וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר מוותר על שיריון ברשימת העבודה

פנחס וולף

27.11.2008 / 15:16

לדברי שר התשתיות, "לא אני ביקשתי את השריון מלכתחילה ולאור מחול השדים סביב העניין, אינני רוצה בו". בן אליעזר יתמודד בפריימריז

שר התשתיות בנימין (פואד) בן אליעזר הודיע לפני זמן קצר ליו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק על החלטתו להתמודד בבחירות הפנימיות של מפלגת העבודה במועדן, ביום ג' הקרוב. לדבריו, "לא אני ביקשתי את השריון מלכתחילה ולאור מחול השדים שעושים סביב העניין, אינני רוצה בו. המשך ההתעסקות בנושא זה יגרום נזק למפלגת העבודה, ולכך אינני מוכן להיות שותף. אהבתי אל המפלגה גדולה, והיא מעל לשיקולים האישיים שלי או של כל גורם אחר".

"על כן החלטתי להתמודד בבחירות הפנימיות במועדן, ביום שלישי הקרוב. אני בטוח שמתפקדי המפלגה הם שיקבעו את מקומי ברשימה במקום מכובד, וזאת לאור העשייה הרבה וארוכת השנים שלי לטובת ענייני המדינה והמפלגה. אני בטוח שהמפלגה תציג רשימה אטרקטיבית ותפתיע בגדול בבחירות הקרובות". בן אליעזר יכנס הערב כנס פעילים ראשון", אמר בן אליעזר.

אתמול דחה המוסד לבירור עתירות של מפלגת העבודה את ערעור המפלגה והותיר על כנה את ההחלטה שהתקבלה השבוע לבטל את השריון של בן אליעזר ברשימת המפלגה לכנסת. ביום שלישי יתקיימו הפריימריז במפלגת העבודה מה שהותיר למפלגה זמן קצר ביותר כדי לפעול לשריונו מחדש של בן אליעזר. לאחר ההצבעה החשאית ביום ראשון יתברר סופית האם בן אליעזר ישוריין במקום השישי.

העתירה שנדחתה, הוגשה על ידי מזכ"ל המפלגה איתן כבל, לאחר שביום שלישי בלילה החליט המוסד לבירור עתירות לקבל את התביעה של יו"ר המשמרת הצעירה של העבודה, מעיין אמודאי, לקיים בחירות חוזרות וחשאיות לשריונים במפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully