וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר מולנר נעצר בפשיטה משטרתית

נתיב נחמני

26.11.2008 / 20:55

בדירה ברמת גן בה היה ראש ארגון הפשיעה נמצא נשק. יחד עמו נעצרו 16 נוספים. עורך דינו: "כמו במרבית הפעמים זה יגמר בלא כלום"

עמיר מולנר, המוגדר במשטרה כראש ארגון פשיעה, נעצר הערב (רביעי) ברמת גן יחד עם 16 חשודים נוספים, בהם מאבטחיו, לאחר שבחצר הבית בו היו נמצא נשק. בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב פשטו על הבית סמוך לשעה שבע בערב. הבלשים נכנסו לבית ברחוב באר אורה ברמת גן ובמהלך החיפוש מצאו אקדח, משתיק קול ומחסנית. הפשיטה בוצעה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי המשטרה. עם זאת, במשטרה טוענים שאין למעצר קשר לחיסולו של יעקב אלפרון לפני כשבועיים, איתו מולנר היה מסוכסך.

לפני כשנה מולנר נעצר בקניון רמת גן עם ארבעה בני אדם נוספים בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע לאחר שבחיפוש שנערך עליהם נמצאו סכינים ופאה. לפני כשנתיים נגזרו עליו חמישה חודשי מאסר בפועל לאחר שברכבו נמצאו אמצעי חבלה.

מולנר ידוע כאחד מירביו הגדולים של יעקב אלפרון. לפני כשנתיים תקרית מתוקשרת בין השניים במה שהוגדר כ"מפגש הפסגה של העולם התחתון" שהתרחש במלון "דניאל" בהרצליה אף העמיקה את הסכסוך. המפגש בין אנשי אלפרון למולנר הדרדר עד מהרה לתקרית אלימה שבמהלכה נחשדו אלפרון ובנו דרור בדקירת מולנר ושניים מאנשיו.

כמה חודשים לאחר מכן אירעה התקלות נוספת בניהם. מפגש מקרי בין אלפרון למולנר במסעדת "מפגש הסטייק" בתל אביב התדרדר שוב. אחד ממאבטחיו של מולנר נלחץ למראה אלפרון ושלף את נשקו. בתגובה שלף אלפרון סכין וכל יושבי המסעדה השתטחו על הרצפה או נמלטו מהמקום.

"כמו במרבית הפעמים זה יגמר בלא כלום", אמר לוואלה! חדשות עורך דינו של מולנר, מוטי כץ. טרם חקירתם, החשודים עוברים בדיקות מעבדה לזיהוי פלילי בניסיון לקשור אחד או חלק מהם לאמל"ח שנתפס. לדברי כץ, המשטרה תתקשה לקשור את מי מהחשודים לנשק במסגרת הבדיקות שנערכות, "חבל שהמשטרה מעכבת אותו מבלי שיש לה ראיות של ממש", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully