וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי כנסת לאולמרט: "צא לנבצרות"

פנחס וולף

26.11.2008 / 19:49

בעקבות זימון רה"מ לשימוע, קוראים גורמים מימין ומשמאל לאולמרט לסיים את תפקידו לאלתר. "בראש הממשלה עומד עבריין"

במערכת הפוליטית מיהרו להגיב הערב (רביעי) על הודעת היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, לפיה הוא שוקל להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה אהוד אולמרט בפרשת "ראשונטורס". הן מימין והן משמאל קראו לאולמרט לעזוב את תפקידו.

ח"כ אריה אלדד (התקווה) אמר כי "הציבור יודע שבראש ממשלת קדימה עומד עבריין. אני מאוכזב ממערכת אכיפת החוק, המשרכת רגליה באיטיות". אלדד הוסיף כי הוא "נדהם מדי יום מחוצפתו של אולמרט, הממשיך לחלק את ארץ ישראל לערבים, להבטיח נסיגות וכניעות, בשעה שהמנדט שלו מצטמצם לבחירת עורכי דין שייצגו אותו במשפט". המתמודד לראשות מפלגת הבית היהודי ח"כ זבולון אורלב אמר כי "על אולמרט לצאת לנבצרות מיידית. בחודשיים שנותרו עד הבחירות אולמרט עלול לקבל החלטות הרות גורל ממניעים זרים ולכן עליו לסיים את כהונתו לאלתר".

גם ח"כ אופיר פינס (העבודה) קרא לראש הממשלה לצאת לנבצרות. לדבריו, "זהו יום טרגי עבוד מדינת ישראל ונקודת שפל ושבר אשר כמותה לא ידענו. על אולמרט לצאת לאלתר לנבצרות, כפי שהוא התחייב באופן פומבי ומפורש. אסור שאדם המואשם על ידי מדינת ישראל בפלילים ימשיך לשבת על כיסא ראש הממשלה". ח"כ זהבה גלאון (מרצ) הצטרפה לקריאה ואמרה כי "ראש הממשלה צריך להכריז על נבצרות לאלתר, כל יום שהוא נשאר בשלטון מיותר משום שאין לו תוקף מוסרי וציבורי לקדם מהלכים.

יו"ר הוועדה לביקורת המדינה ח"כ מיכאל איתן (ליכוד) אמר כי "ממשלת מעבר שנגד העומד בראשה מוגש כתב אישום, היא ממשלה חסרת לגיטימציה משפטית ומוסרית להוביל עם שלם למהלכים מדיניים מרחיקי לכת. טוב יעשה אולמרט אם יודיע שהוא מקפיא את כל המהלכים המדיניים עד לבחירתה של ממשלה חדשה". חברו לסיעה ח"כ יולי אדלשטין בירך על החלטת מזוז אך טען שבאה באיחור. "פוליטית דינו היה אמור להיגזר מזמן אך חברי מפלגתו דבקו בכיסאותיהם והעניקו גיבוי למעשיו הנלוזים", אמר אדלשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully