וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינם של האחים אברג'יל חשוד בהונאת אשראי

נתיב נחמני

26.11.2008 / 14:42

אחיינם של מאיר ויצחק אברג'יל נעצר יחד עם ארבעה חשודים נוספים בחשד שנהגו לזייף כרטיסי אשראי ולגנוב עשרות אלפי שקלים

נואל אברג'יל אחיינם של האחים מאיר ויצחק אברג'יל ובנו של יעקב אברג'יל, נעצר הלילה (רביעי) בחשד להונאת כרטיסי אשראי . יחד עם אברג'יל נעצרו ארבעה חשודים נוספים. על פי החשד נהגה הכנופיה לזייף כרטיסי אשראי ולהשתמש בכרטיסי אשראי גנובים זאת במסגרת תרגיל הונאה של עשרות אלפי שקלים.

חקירת ההונאה, שמנוהלת במפלג ההונאה של מחוז המרכז בראשותה של רס"ב אתי בן בכר, נפתחה בעקבות תלונות רבות שהגיעו למשטרה, הן מחברות האשראי והן מאזרחים. מבירור שערכו חברות האשראי עלה כי נתוני כרטיסי אשראי פעילים הועתקו ונעשה בהם שימוש לרעה. על פי החקירה החשודים נהגו לפעול יחד עם בעלים של פיצוציה ברחובות. חלק אחר מהכרטיסים שנעשה בהם שימוש נגנבו במהלך התפרצויות אל כלי רכב באזור השפלה.

היום לפנות בוקר פשטו החוקרים על ביתם של החשודים ועצרו אותם . בעל הקיוסק עצמו לא נמצא והוא מוגדר כנמלט מחקירה. בהמשך היום יובאו חמשת העצורים לבית משפט השלום ברמלה שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. "מתוך כל זה היינו מעוניינים להדגיש בפני האזרחים שלא ישאירו את ארנקיהם בכלי הרכב", אמר רפ"ק יורם סלקמן, ראש יחידת ההונאה, "המצאות ארנק ברכב היא היא אחת הסיבות בגינה רכבים נפרצים ובכך נגרם נזק לאזרח כפול".

  • עוד באותו נושא:
  • אברג'יל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully