וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מכר תארים מזויפים לעובדי מדינה

קובי מנדל

25.11.2008 / 22:42

ג'ון אלן נאשם כי הציג עצמו כנציג אוניברסיטאות מחו"ל ומכר תארים אקדמיים מזויפים לעשרות עובדים שביקשו הטבות שכר

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד ג'ון אלן המואשם כי מכר תינוק לאימוץ לתחקירנית "עובדה", מכר תעודות תואר אקדמי מזויפות וביצע עבירות מס.

בכתב האישום נטען כי אלן, בן 60, פרסם עצמו בשנים 1996-2002 בעיתונות ובקרב עובדי ציבור במגזר הערבי, כמי שניתן באמצעותו להשיג תואר אקדמי מחו"ל. עשרות אנשים פנו אליו והוא הציג בפניהם מצג שווא לפיו הוא נציגן בארץ של מספר אוניברסיטאות בחו"ל, בהן אוניברסיטה במולדובה , ובסמכותו לרשום אותם ללימודים ולגבות מהם תשלומי שכר לימוד.

בתמורה לכספים ששולמו לנאשם על ידי הסטודנטים, נטען בכתב האישום כי אלן סיפק תעודות תואר מזויפות ומסמכים מזויפים נלווים כדוגמת גיליונות ציונים, פרוטוקול הגנה על תיזה ואישורי רישום. אלן נאשם כי הדריך את "לקוחותיו" ועודד אותם להגיש את המסמכים לגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל שבמשרד החינוך במטרה לקבל הטבות שכר.

מכיוון שבגף התעורר חשד בדבר תוקף התארים, לא הונפקו להם אישורי הכרה בתואר, ולפיכך, לא צלחו הניסיונות לקבל מן המדינה כספים במרמה. אלן מואשם בין היתר בקשירת קשר לביצוע קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף בכוונה לקבל באמצעותו דבר בנסיבות מחמירות וכן בשבועת שקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully