וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעבודה ביטלו את השיריון של בן אליעזר

פנחס וולף

25.11.2008 / 22:17

המוסד לבירור עתירות במפלגה קיבל את הטענה, לפיה ההצבעה על השיריונים לרשימת העבודה היתה צריכה להיות חשאית

המוסד לבירור עתירות של העבודה החליט הערב (שלישי) לבטל את השיריונים לרשימת המפלגה, שנקבעו בוועידת המפלגה האחרונה, וביניהם שיריונו האישי של שר התשתיות בנימין (פואד) בן אליעזר למקום השישי. ההחלטה התקבלה בעקבות עתירת המשמרת הצעירה של העבודה, שטענה שההצבעה צריכה היתה להיערך באופן חשאי ולא באופן גלוי. המוסד החליט לערוך ועידה נוספת והצבעה חשאית.

מזכ"ל המפלגה איתן כבל כבר הגיש ערעור על החלטת המוסד. הפריימריז בעבודה אמורים להיערך ביום שלישי הבא, אך ייתכן כי לוח הזמנים ישתבש אם ערעורו של כבל לא יתקבל. בכירים במפלגת העבודה תקפו את ההחלטה ואמרו כי היא "גובלת בשערורייה". לדבריהם, "בלתי סביר לחלוטין להחליט החלטה דרמטית כל כך הרבה זמן אחרי קבלת ההחלטה. גם אלו במנגנון המפלגה שהתנגדו לשיריון, כמו מזכ"ל המפלגה, מבינים שבשלב זה מאוחר להציע כל שינוי. ההחלטה עושה נזק בלתי מבוטל למפלגה".

ראש המשמרת הצעירה מעין אמודאי אמר כי "יו"ר העבודה אהוד ברק צריך להבין שמה שמתחיל עקום נגמר עקום. עבדנו קשה כדי להשיג חתימות לקיום הצבעה חשאית, כמתחייב מתקנון המפלגה. אנחנו נוכחים לדעת שהמפלגה יורדת בסקרים, גם עם השיריון של פואד". לדברי אמודאי, "יכול להיות שזו הזדמנות טובה לברק לבטל את השיריון. אין בעיה לדחות את הפריימריז בשבוע. פואד גאה בהיותו מלך השטח, הנה ההזדמנות שלו להוכיח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully