וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלל מינית בזונה ונידון ל-15 שנות מאסר

קובי מנדל

25.11.2008 / 21:18

רפאל יוחייב תקף בגרזן צעירה בת 23 שהזמין לביתו, אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים. השופטים: "מעשיו מצדיקים ענישה חמורה"

ביהמ"ש המחוזי בחיפה גזר היום (שלישי) 15 שנות מאסר ו-3 שנות מאסר על תנאי על רפאל יוחייב, בן 41 מחיפה, שהורשע באינוס בנסיבות מחמירות, מעשה סדום בנסיבות מחמירות, כליאת שווא ופציעה בנסיבות מחמירות של זונה בת 23. לפני כשבעה חודשים המתלוננת הגיעה לדירתו של הנאשם על פי הזמנתו, לצורך קיום יחסי מין. לאחר שנכנסה לדירה הוא הגיח מאחוריה, היכה בראשה בגרזן ולאחר מכן אנס אותה וביצע בה מעשי סדום.

המתלוננת ניסתה להימלט מהדירה בבוקר למחרת וחמקה החוצה אל מרפסת הדירה, הממוקמת בקומה השלישית. היא ניסתה לתפוס במעקה המרפסת של הקומה התחתונה, אך נפלה ארצה. קטין שגר בשכנות לנאשם הזעיק אותו למקום ויחד הם נשאו את המתלוננת לדירתו. לאחר שהשכן עזב את דירת הנאשם ולאחר שמצבה של המתלוננת הלך והידרדר, הנאשם הזעיק למקום אמבולנס. המתלוננת הובהלה לבית החולים "רמב"ם" בחיפה, שם אובחנה כסובלת משברים בצוואר, בצלעות ובחוליות ובעמוד השדרה. היא אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ כשהיא מורדמת ומונשמת. מספר ימים לאחר מכן. הועברה למחלקה הפנימית ונזקקה לתקופת שיקום ממושכת.

השופט אילן שיף והשופטות חני הורוביץ וצילה קינן ציינו בגזר הדין כי "מעשיו של הנאשם חמורים מאוד ומצדיקים הפעלת ענישה חמורה ומרתיעה, שיהיה בה כדי לבטא את תחושת הסלידה של החברה ובתי המשפט ממעשים נפשעים כגון אלה".

זמן קצר לאחר ששוחררה מבית החולים, המתלוננת חזרה למשפחתה וחדלה לעסוק בזנות ולצרוך סמים. השופטים הוסיפו כי על אף השיפור במצבה, " השלכות מעשי הנאשם, הסבל שסבלה בשעת המעשה ובעקבותיו והאימה שהייתה מנת חלקה, ילוו אותה עוד זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully