וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני חייב בקבוק ערק כדי לנהוג ישר"

נתיב נחמני

25.11.2008 / 18:13

שוטרי משטרת התנועה עצרו נהג שבדמו נמצא ריכוז אלכוהול פי 6 מהמותר. הוא הסביר: "ברגע שאני לא שותה, כולם נוהגים שיכורים"

ביום שבו "ישראל עוצרת" לזכר 30 אלף הרוגים בתאונות הדרכים, יש כאלו שממשיכים לנסוע - ובגדול. תושב רמת גן בן 48 נעצר היום (שלישי) בכניסה ללוד לאחר שנתפס נוהג כשבדמו ריכוז אלכוהול פי 6 מהמותר. "אני חייב בקבוק ערק לפני שאני נכנס לאוטו בשביל לנהוג ישר", אמר לשוטרים שלא האמינו למשמע אוזניהם.

"זה פשוט הזוי, הזוי והזוי. אני המון זמן במשטרת התנועה ומעולם לא נתקלתי בדבר כזה", אמר לוואלה! חדשות רב פקד שלי שאול, מפקד מרחב שפלה של משטרת התנועה הארצית. החשוד נעצר לאחר שעורר את חשדם של שוטרי משטרת התנועה הארצית. השוטרים, שהבחינו בריח אלכוהול חריף הנודף ממנו, ערכו לו בדיקת נשיפה שהעלתה כאמור, כי בדמו ריכוז אלכוהול הגבוה פי 6 מהמותר בחוק. לנהג, בעל 15 הרשעות קודמות, היה תירוץ מושלם: "ברגע שאני לא שותה, כולם נוהגים שיכורים, חותכים ונוסעים מהר. ככה הכל רגוע ואני נוהג ישר".

הנהג, העובד בשיפוצים, סיפר על הרכב בו נהג מסוג טנדר "מיצובישי" שנת 1997: "הוא כמו טנק, אז אני מחזיק בקבוק ביד ועד שאני לא שותה אותו אני לא נכנס לאוטו". לתדהמתו של רפ"ק שאולי, הנהג חזר על דברים אלו מספר רב של פעמים בהליך השימוע שערך לו, "ואני מבקש שתרשום את זה לשופט", ציין הנהג לפרוטוקול.

רישיונו של הנהג נשלל מנהלית ל-30 ימים והוא זומן למשפט. כמו כן הוא זומן לתחנת המשטרה לפתיחת תיק החקירה על ידי בוחני תנועה מחר, "הוא פשוט היה שיכור מדי כדי להתחיל את התהליך היום", אמר שאולי. בנוסף, מנהלי החברה, בעלי הרכב בו נהג, זומנו מחר לשימוע בגין השבתת הרכב ל-30 ימים כקבוע בחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully