וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר: "בשנים האחרונות יש ירידה בפשיעה"

יהושע בריינר

25.11.2008 / 19:08

לדברי השר לביטחון הפנים, לאחרונה נרשמו פחות עבירות רצח, רכוש ורכב, אך "יש צורך בשוטרים נוספים ובטכנולוגיות מתקדמות"

השר לביטחון הפנים אבי דיכטר נשא היום (שלישי) דברים בכנס שדרות לחברה ואמר כי "בשנים האחרונות יש ירידה בכל הפרמטרים של הפשיעה בישראל". לדברי השר, "יש פחות עבירות רכוש, פחות גניבות רכב ופחות מעשי רצח. אולם המשטרה קטנה על המדינה".

דיכטר הסביר כי "יש צורך בשוטרים נוספים ובהכנסת טכנולוגיות מתקדמות למשטרה שעולות כסף רב. יש עלייה מבורכת במודעות לצורך להתלונן על עבירות אלימות במשפחה ועבירות מין, גם במגזר החרדי וגם במגזר הערבי".

למרות דבריו של דיכטר אודות התקדמות, ראש הממשלה אהוד אולמרט מתח בשבוע שעבר ביקורת על תפקוד המשטרה והמשרד לביטחון הפנים בעקבות חיסולו של העבריין הבכיר יעקב אלפרון. אולמרט אמר כי בכוונתו "לנער את הגורמים האחראים לנושא כדי שיתחילו לטפל בפשיעה כמו שצריך".

ראש הממשלה אמר בתום ביקור שערך בבית החולים "רמב"ם" בחיפה כי "הממשלה הקצתה השנה תוספת של כאלף תקנים למשטרה ותקציבים של מאות מיליוני שקלים", והודיע שהוא מתכוון לזמן את השר לביטחון הפנים ואת המפכ"ל דודי כהן כדי לשמוע סקירות על הדרכים בהן ניתן להגביר את הלחימה בפשע המאורגן. אולמרט הוסיף כי "אין ספק שהאירועים של החודשים האחרונים כגון ניסיון החיסול בה נפגעה מרגריטה לאוטין בבת ים, מעידים על כך שקיים פער בין עוצמת הפשיעה לבין ההתמודדות איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully