וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט לאולמרט: "תפסיק להסס, תכריע"

יהושע בריינר

25.11.2008 / 17:07

אביו של החייל החטוף נשא דברים בכנס שדרות ותקף את ראש הממשלה: "היו לך שנתיים וחצי בהן יכולת לשחרר את גלעד. כנראה שנכשלת"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, נאם היום (שלישי) בכנס שדרות ותקף בדבריו את ראש הממשלה אהוד אולמרט והרמטכ"ל לשעבר, בוגי יעלון: "אני קורא לראש הממשלה לעשות את מה שלא עשית שנתיים וחצי. תפסיק להסס,תכריע. גם אם זה בניגוד לדעתם של היועצים והגנרלים, סיים את הפרשה העצובה הזו לפני שיהיה מאוחר מידי, אחרת אתה עלול עוד להיות חתום על פרשת רון ארד שתיים".

בעניין המחיר הנדרש לשחרורו של גלעד, אמר אביו: "היחידים שמשלמים את המחיר על שרשרת המחדלים שהובילה לחטיפת גלעד הם גלעד עצמו ושני החיילים שנהרגו באירוע החטיפה. מי היה מאמין שמדינת ישראל הגדולה לא תצליח במשך כמעט שנתיים וחצי לשחרר חייל אחד? מה שכן הצליחה המדינה לעשות היא לשחרר עד כה מאות אסירים פלסטינים מבלי לשאת ולתת על שחרור גלעד. אומרים לנו שהמחיר שיידרש לשלם הוא כבר מידי, ושנדרש לאבד נכסים אסטרטגיים בעבור חייל בודד. אולמרט אפילו טוען שאין לו חוזה עם אף אזרח שנפל בשבי. הרמטכ"ל לשעבר, יעלון, אומר שאם המחיר גבוה מידי צריך לשקול אפילו לוותר על חייל. ואני שואל מהיכן האנשים הללו שואבים את התובנות האלה, ובאיזו חברה הם גדלו ובאיזה צבא הם שירתו".

שליט המשיך וקרא לאולמרט: "היו לך שנתיים וחצי בהם יכולת לשחרר את גלעד. אתה אומר שאין יום שבו אתה לא פועל לשחרור גלעד אבל אם כך הדבר, אז כנראה שהיום נכשלת".

שלמה גולדווסר, אביו של אהוד גולדווסר, נשא גם הוא דברים בכנס והתייחס לשאלת המחיר שיידרש לשחרורו של גלעד: "אנו לא יכולים להתייחס לבנים שלנו כאילו הם מוצר בסופרמרקט. זה לא עניין של מחירים אלא סוגייה שצריך לפתור. צריך לשים את שחרור גלעד בראש סדר העדיפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully