וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספי ריבלין מצטרף לליכוד: "מעולם לא עזבתי"

פנחס וולף וגילי גוראל

25.11.2008 / 16:45

השחקן וחבר מועצת ראשל"צ הודיע על התמודדותו בפריימריז למפלגה. "ביבי אמר לי: תרמת על הבמה, עכשיו בוא לתרום בכנסת"

"אני מקיים שיחות ארוכות עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לאורך שנה", כך אמר היום (שלישי) הבדרן והשחקן ספי ריבלין לוואלה! חדשות, "ביבי אמר לי: תרמת למדינה במשך 37 שנה על הבמה, בוא תתרום בבית המחוקקים". ריבלין, שנבחר לפני שבועיים בפעם השנייה למועצת עיריית ראשון לציון מטעם רשימה מקומית, הודיע היום על החלטתו להתמודד בפריימריז של הליכוד לכנסת. הוא פרסם את החלטתו מבית החולים בבוסטון, שם הוא מחלים מניתוח במיתרי הקול, ה-26 במספר, שעבר ביום שישי האחרון.

ריבלין הדגיש את קשריו העמוקים לתנועת הליכוד: "בבית ינקנו את האידיאולוגיה משדי אמנו. אנחנו משפחה רביזיוניסטית, סבי היה ממייסדי הסתדרות העובדים הלאומית ואבי היה מפקד בית"ר בראשון לציון. אני מעולם לא עזבתי את הליכוד". במערכות בחירות קודמות כיכב ריבלין בתעמולת הבחירות של מפלגתו האהובה. "סבלתי מכך, שווקים רבים נסגרו בפניי, אבל זה היה שווה".

"דעותיי בנוגע לארץ ישראל נותרו כשהיו. הליכוד סטה מדרכי אך היום הוא חוזר לדרך". ריבלין הביע ביטחון בכוח השכנוע שיפגין מעל דוכן הנואמים בכנסת. "אני מאמין שהנאומים שלי יהיו שונים ממה שנשמע עד כה במליאה ויהדהדו בלבבותיהם של מקבלי ההחלטות".

ריבלין מונה שלושה נושאים מרכזיים שברצונו לקדם כחבר כנסת. הוא מדגיש בראש ובראשונה את נושא התרבות, שהיא לדבריו "נכס ערכי וכלכלי ושגריר אמיתי של ישראל". שנית, מציין ריבלין את הצורך בהקצאת תקציב למחקר מדעי. ריבלין מאושפז בימים אלא בבית החולים "מסצ'וסטס ג'נרל" בבוסטון, שם הוא משתתף בטיפול חדשני. "כשאני רואה מה קורה כאן מבחינת מחקר, וכמה ישראלים מוכשרים לא חוזרים לארץ בגלל מחסור בתקציבים, כואב לי הלב", אמר ריבלין שסיפר כי הוא נחשב ל"פלא רפואי" בעקבות החלמתו המהירה. ריבלין שואף גם לקדם בכנסת נושאים הקשורים לתחום המוניציפלי, ביניהם חוק שיעניק משכורות לחברי מועצות הערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully