וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים ב"עובדה": ספק אם לתקיפת ניר יש קשר אלינו

ענת קם

25.11.2008 / 14:06

המשטרה בודקת את כל כיווני החקירה האפשריים לגבי תקיפתו של אבי ניר, שמאושפז עדיין בבית החולים איכילוב. במערכת עובדה לא התקבלו לאחרונה איומים

בבוקר שאחרי תקיפתו של מנכ"ל קשת, אבי ניר, עדיין רבים סימני השאלה סביב המקרה. ניר עדיין מאושפז בבית החולים איכילוב ובמשטרה לא פוסלים כרגע אף מניע וממשיכים לבדוק הן את הכיוון האישי וגם את הכיוון המקצועי.

אחת הסברות שעלו בקשת וכן בסביבתו הקרובה של ניר היא כי התקיפה התבצעה על רקע תחקיר שנעשה באחת התכנית של הזכיינית. במערכת "עובדה", מתקשים להאמין כי למקרה יש קשר אליהם. גורם במערכת התכינת אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו עובדים על משהו כמו עשרים כתבות במקביל, אין דרך לדעת מה יעצבן מישהו ויגרום לו להגיב ככה. על פניו, אין משהו מסוים שאנחנו עובדים עליו שניתן לחשוב שיוביל למעשה כזה. במערכת התכנית ציינו כי הם לא קיבלו לאחרונה איומים מגורם כלשהו".

תכנית תחקירים נוספת של קשת שעתידה לעלות במהלך 2009 היא "השתולים" בהגשת אורלי וילנאי, במסגרתה מושתלים תחקירנים המצוידים במצלמה נסתרת במקומות שונים ומתעדים מבפנים את הנעשה במקום. כך לדוגמה, תועדו מחדלים באחד מבסיסי צה"ל. גורם בהפקת התכנית סיפר היום" "אנחנו אכן עובדים על כמה וכמה תחקירים מקיפים ומעמיקים מאוד שעלולים להטריד כמה אנשים" אולם סירב לפרט.

בעדותו במשטרה ניר עצמו העריך כי לא מדובר בתחקיר של אחת מתכניות קשת. -רונן זרצקי, עורך "עובדה", סירב להתייחס לידיעה, כך גם אורלי וילנאי ודובי קרויטורו, מפיק "השתולים".

התוקפים בדקו את זהותו

מנכ"ל קשת אבי ניר הותקף אתמול (שני) בידי אלמונים ליד ביתו בתל אביב. הוא אושפז בבית החולים "איכילוב" במצב קל. מחקירת המשטרה עולה כי התוקפים לא בחרו יעד אקראי ואף תכננו את הפעולה מראש. מעדותו של ניר עולה כי החשודים דאגו לוודא את זהותו ורק לאחר מכן תקפו אותו.

התקיפה אירעה סמוך לשעה 20:00 עת ירד ניר לטיול עם כלבו סמוך לביתו בצפון העיר. אלמונים ניגשו אליו ושאלו אותו האם הוא אבי ניר. כשהשיב להם בחיוב, שלפו החשודים אלות והחלו לתקוף אותו. עוברי אורח שהבחינו בנעשה הזעיקו למקום את המשטרה, אך התוקפים הצליחו להימלט וזהותם אינה ידועה.

כתוצאה מהתקיפה נפצע ניר ברוב חלקי גופו אך בעיקר בראשו, בצוואר ובידיו, איתן ניסה להגן על גופו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully