וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 אחים מחולון חשודים באונס שתי קטינות

נתיב נחמני

25.11.2008 / 10:02

אחת מהקטינות התלוננה כי השניים גררו אותה לחדר גז, אנסו אותה וביצעו בה מעשים מגונים. גם חברתה בת ה-15 התלונה כי נאנסה

שני אחים תאומים בני 18 תושבי חולון נעצרו היום (שלישי) בחשד לאונס וביצוע מעשים מגונים בשתי קטינות בנות 15 ו-16. העצורים מכחישים בתוקף את המיוחס להם, ובהמשך היום הם יובאו בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

מקרי האונס אירעו לפני מספר חודשים אך שתי הנערות הגישו את תלונתן נגד האחים בסוף השבוע האחרון, כשהגיעו מלוות על ידי גורמי רווחה. בת ה-16 סיפרה בתלונתה כי בערב ראש השנה, בשעה שעשתה דרכה לביתה, ניגשו אליה השניים, אחזו בה בכח וגררו אותה לחדר הגז בבניין סמוך. לדבריה, אחד האחים אנס אותה ואילו השני ביצע בה מעשים מגונים. מעדותה של בת ה-15, שהייתה חברתו של אחד החשודים, עולה כי לפני כחודשיים הוא קיים עימה יחסי מין בניגוד לרצונה.

עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במשטרת מרחב איילון, שני החשודים נעצרו אתמול וכאמור דחו את הטענות נגדם. סנ"צ ערן קמין, ראש אגף החקירות במרחב איילון, סיפר לוואלה! חדשות כי חומר הראיות נגד החשודים נבחן בשיתוף עם הפרקליטות. בין היתר, במשטרה בודקים את האפשרות כי שתי הצעירות בדו את התלונה כאקט של נקמה. במקרה שהאפשרות תתברר כנכונה, השתיים יואשמו במסירת הודעה כוזבת, עבירה שיש בה עוון.

אתמול, הוארך בארבעה ימים מעצרו של תושב יפו בן 23 בחשד שאנס את אחותה בת ה-16 של ארוסתו. גם הוא הכחיש את המיוחס לו וטען כי מדובר בעלילה מצד משפחת הכלה שנועדה למנוע את קיום החתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully