וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייזרים מנצחים את אלוהים בבחירות

טלי גולדשטין

24.11.2008 / 15:08

מחקר חדש מצא כי יותר אנשים הודו כי הם מאמינים בחייזרים, עב"מים ורוחות רפאים לעומת אלו שעדיין מאמינים באלוהים

כשהפילוסוף פרידריך ניטשה בישר לעולם את הבשורה המרעישה לגבי מות אלוהים, הוא בוודאי לא ידע שבני התמותה מן השורה לא יכולים לוותר על הצורך להאמין במשהו, כל דבר, שיעניק לחייהם משמעות קוסמולוגית וקיומית כלשהי. יתרה מכך, הוא בטח ובטח שלא ניחש שהאלוהים החדש יגיע מהחלל החיצון. לפי מחקר חדש, 58% מהאנשים מאמינים בעל טבעי, לרבות עב"מים, חייזרים ורוחות רפאים, זאת לעומת 54% בלבד המאמינים באלוהים הטוב והישן ומיישמים מסורות דתיות כאלו או אחרות.

לפי דיווח ה"טלגרף" הבריטי, החוקרים מצאו כי הסבירות שנשים יאמינו בעל טבעי גבוהה יותר מאשר גברים. כמו כן, סביר יותר שנשים יבקרו אצל מדיום. רבע מתוך 3,000 הנסקרים ענו כי חוו מפגש עם העל טבעי. 37% אמרו כי חייזרים ורוחות רפאים הם הבסיס של אמונתם.

המחקר, שנערך לציון הוצאתו לאור של ה-DVD X Files: I Want to Believe, סותר מחקר אחר שמצא כי 68.5% מהאוכלוסייה הבריטית תיארה עצמה כמאמינה באלוהים.

ממסמכים, שפורסמו באוקטובר על ידי הארכיון הבריטי הלאומי משנים 1986-1992, ניתן לקרוא על עדויות רבות של עב"מים על ידי הציבור הרחב ומראות בלתי מוסברים עליהם דיווחו מגדלי הפיקוח בשדות התעופה. אפילו הצבא הבריטי הודה בראיית עב"ם באפריל 1991 לאחר שהצליח לקבוע כי לא היה זה טיל בריטי או אמריקאי שנצפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully