וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס אכזרי או ניסיון למנוע חתונה?

נתיב נחמני

24.11.2008 / 14:58

בת 16 התלוננה כי גיסה לעתיד אנס אותה. החשוד: אביה מנסה לסכל את הנישואים ואף איים עליי. עורך דינו: הכלה מאמינה לארוסה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של תושב יפו בן 23 החשוד באונס אחותה הקטינה של כלתו לעתיד. החשוד מכחיש את המיוחס לו וטוען שמדובר בעלילה של בני משפחת הכלה המיועדת שמבקשים למנוע את החתונה.

הקשר בין החשוד לכלתו בת ה-18 מעורר התנגדות רבה מצד אבי הכלה, כך טוען עו"ד דן באומן המייצג את החשוד. לפני כשלושה ימים התלוננה אחותה בת ה-16 של הכלה כי גיסה לעתיד אנס אותה תוך שימוש בכוח רב. מתלונתה עולה כי לפני מספר חודשים, בעת שביקרה בדירת בני הזוג שבדרך בן צבי בתל אביב. עקב אחריה גיסה כשירדה לגינה ושם אנס אותה בגן השעשועים.

"מרשי מכחיש מכל וכל את החשדות. הוא מוכן לבדיקת פוליגרף ולעימות עם המתלוננת", טען באומן בבית המשפט. לטענת החשוד, יש בידיו הקלטות בטלפון הנייד, בהן נשמע אבי הכלה כשהוא מאיים עליו. החשוד טוען כי האב אמר, בין היתר, שבתו תלבש שמלה שחורה לפני שתזכה ללבוש את שמלת הכלה.

לטענת באומן, במהלך הקשר הצטברו במשטרה תלונות הדדיות על איומים. "לשיטתנו, התלונה על האונס היא רק תלונת המשך לתלונות הבדויות מצד המשפחה", אמר באומן לוואלה! חדשות. למרות זאת קבע השופט כי מחומר החקירה עולה חשד סביר נגד החשוד וכי יש נדבך של אמינות בגרסת המתלוננת. אך בניגוד לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, קבע השופט כי מעצרו יוארך בארבעה ימים לשם המשך ביצוע החקירה ובחינת הקלטות האיומים.

"מדובר בסיפור רומיאו ויוליה מודרני", הסביר באומן, "הזוג מבקש להתחתן ונראה שמשפחת הכלה מוכנה לנקוט בכל אמצעי, חוקי או לא, כדי לסכל את החתונה". לדבריו אף כלתו המיועדת של החשוד, אחות המתלוננת, עומדת מאחורי בעלה לעתיד לאורך כל הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully