וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק לליכוד: "שמענו אתכם גיבורי האפס"

פנחס וולף

24.11.2008 / 13:05

דיון פגרה בכנסת על ירי הקסאמים לעבר מערב הנגב הידרדר במהרה לחילופי האשמות בין שר הביטחון לחברי הכנסת מהימין. ברק: "לא ילמדו אותי שיעור בהלכות מלחמה"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: ערוץ הכנסת וגדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

שר הביטחון אהוד ברק תקף היום (שני) את חברי הכנסת מטעם הליכוד שקראו לערוך מבצע רחב ברצועת עזה. בישיבת פגרה מיוחדת בכנסת אמר ברק כי "שמענו על גיבורי האפס, שמענו עליכם וראינו אתכם". לדבריו, "אין פתרונות קסם ואין רעיונות של זבנג וגמרנו".

ברק פנה לחברי הליכוד וישראל ביתנו שיזמו את הדיון ואמר: "אל תשתעשעו במילים ריקות, אם אתם קוראים לכיבוש הרצועה וחזרה לעזה, תאמרו את זה בקול רם. אני שהייתי לוחם ומפקד, וראיתי את הטובים שבינינו נופלים לידי, אינני זקוק להטפת מוסר ממי מכם. לא אתם תלמדו אותי פרק בהלכות מלחמה ושלום".

ברק הוסיף כי "לפני הרגיעה נורו בחודש כ-500 רקטות לעבר ישראל וכיום הרגיעה מתייצבת". לדבריו, "אומרים לנו שחמאס מנצל את הרגיעה, למי ששכח חיזבאללה שילש את כוחו, מישהו עוד מציע לכבוש את לבנון מחדש?".

ברק גם התייחס לגורלו של החייל החטוף גלעד שליט ואמר: "האם מישהו מאמין שפעולה בעזה תחיש את שובו? לפי דעתי, לחימה בעזה לא תביא את שובו ותפגע בטווח הארוך במאמצים להביאו הביתה. יש לנו מחויבות מוסרית ופיקודית להחזיר את גלעד ועל מדינת ישראל להחזיר אותו הביתה". לדבריו, "לא ירחק היום וממשלת ישראל תצטרך לקבל החלטות קשות בעניינו של גלעד, ואני רוצה לשמוע אז את כל הצעקנים".

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully