וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבני בורחת מוועדת החוץ והביטחון"

פנחס וולף

24.11.2008 / 11:24

ח"כ שטייניץ תקף את יו"ר קדימה: "היא לא נכחה בדיונים מאז חודש יוני". בקדימה מגיבים: "היא הופיעה בכל פעם שהוזמנה לוועדה"

הבחירות הגיעו לוועדת החוץ והביטחון: ח"כ יובל שטייניץ (ליכוד) תקף בחריפות היום (שני) את יו"ר קדימה ושרת החוץ ציפי לבני, שלטענתו לא נכחה זמן רב בדיוני הוועדה. "לבני בורחת מוועדת החוץ והביטחון של הכנסת. למרות שתקנון הועדה מחייב את שרת החוץ להתייצב מדי חודש חודשיים". לדבריו, "מאז יוני הגברת לבני נעדרת מהוועדה".

גורמים בקדימה הגיבו בביטול לדבריו של ח"כ שטייניץ וציינו כי "בכל פעם שהשרה לבני הוזמנה היא הופיעה, דבר שניתן לבירור בקלות עם מזכירות הוועדה. מצופה מפרופסור לפילוסופיה שגם אם הוא בלחץ הישרדותי וחרד לגורלו הפוליטי, לבדוק את הפרטים בטרם יבליח עם הגיגיו הפאטתיים לאוויר. שטייניץ תפסיק להתפלסף".

חברה לסיעה של לבני, ח"כ עתניאל שנלר, יצא להגנתה ואמר כי, "כוחו של מנהיג באיפוק. אין לשום חבר כנסת זכות לניצול פוליטי של בעיות הביטחון בישראל. דברי הביקורת של ח"כ שטייניץ על שרת חוץ בנושא הביטחוני משקפים את דמותו האמיתית כפוליטיקאי ולא כמדינאי ביטחוניסט, כפי שהוא מתיימר להיות". לדבריו, "פוליטיזציה של סוגיות ביטחוניות מהווה פגיעה בביטחון ישראל".

מוועדת החוץ הביטחון של הכנסת נמסר כי לבני השתתפה בדיון של הוועדה ב-3 ביוני וכי מאז לא ביקשה ממנה הוועדה להצטרף לדיון, משום שבאוגוסט נכנסה פגרת הקיץ וכעת אנחנו בתקופת בחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully