וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 שנות מאסר לתושב אריאל שאנס בת 12

עדי שמחוביץ

24.11.2008 / 12:17

שלמה שרעבי, כבאי במקצועו, תקף ואנס את הילדה לפני כחמש שנים בפינה חשוכה. ביהמ"ש: "הילדה איבדה את נערותה הבריאה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (שני) 14 שנות מאסר בפועל ושנתיים נוספות על תנאי על שלמה שרעבי, כבאי מאריאל שהורשע בתקיפה ואונס של ילדה בת 12. שרעבי יידרש גם לשלם לנפגעת פיצוי בסך 100 אלף שקלים.

הילדה צעדה לפני כחמש שנים ביישוב שבו היא מתגוררת ושרעבי, כבאי בן 59, צעד מולה בכיוון הנגדי. לאחר מספר דקות שב שרעבי על עקבותיו, לפת בידו האחת את צווארה ובידו השנייה חסם את פיה. הוא גרר אותה לפינה חשוכה, שם אנס אותה על אף תחנוניה.

שרעבי, השוהה בעת במעצר בית אצל אמו בפתח תקווה, הכחיש בפני קצינת מבחן כי היה מעורב בביצוע העבירות. הרכב השופטים בראשות השופט אורי שהם כתב בגזר הדין כי "הערכת המסוכנות, האונס הברוטלי של הקטינה, כמו גם עברו של הנאשם, מצביעים על רמת סיכון גבוהה לפגיעות חוזרות בעתיד. מדובר במתלוננת שנאנסה אונס ברוטלי בגיל צעיר מאוד, נפשה טולטלה בצורה קשה והיא עדיין רחוקה מהחלמה".

עוד נכתב בגזר הדין כי "הילדה איבדה את 'נערותה הבריאה' וחיה בסיוט מתמשך. היא גם מתקשה ביצירת קשרים חברתיים, מערכת האמון שלה באחרים נפגעה עד מאוד והיא מרבה לשאול שאלות לגבי מה יקרה כאשר האנס ישתחרר מהכלא. בית המשפט הביע באמצעות גזר הדין את סלידתו הרבה ואת סלידת החברה בכללותה ממעשיו הנפשעים של הנאשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully