וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: ראיון עם סבסטיאן מ"סימפל פלאן"!

אלעד בן-חמו

26.11.2008 / 15:48

אלעד בן-חמו לא האמין שזה קורה לו: סבסטיאן, הגיטריסט המגניב של "סימפל פלאן" ענה לשאלות שלו לקראת ההופעה בישראל

קצת מרגש לכתוב את זה, אבל אשכרה דיברנו עם הגיטריסט של סימפל פלאן. מדובר בסבסטיאן לאפברה (להלן: סבסטיאן), הגיטריסט של אחת הלהקות הכי גדולות בעולם, שמגיעה לישראל להופעה אחת ב – 3.12.08, בהאנגר 11 בתל אביב.

התחלנו ושאלנו אותו למשל, על הסגנון המוזיקלי של סימפל פלאן: האם הם חושבים שצריך להגדיר אותם בכלל ובמה הם חושבים שהם מיוחדים. סבסטיאן ענה ואמר ש"זה נורא יגביל את הלהקה אם נאמר שאנחנו רק בסגנון אחד. אם תקשיבו למוזיקה שלנו, תשמעו שאנחנו מושפעים מהמון סגנונות, וככל שאנחנו מוציאים יותר דיסקים, תשמעו מאיתנו יותר דברים. נכון, בבסיס אנחנו להקת רוק, בגלל כלי הנגינה שלנו, אבל יש לנו עוד מלא דברים שם: פאנק, פופ, דברים כבדים יותר – אני בעצמי כבר לא יודע".

אחרי התשובה המעולה הזו, שבאמת מספרת הכל על סימפל פלאן, שאלנו על כמות המעריצים שלהם, ואיך לא משתגעים מכל זה. סבסטיאן אמר ש"זה נורא מחמיא לו כל הקהל הזה. אנחנו שומרים על רגליים על הקרקע, כי זה לא מבאס להיות אנחנו: לא מציקים לנו בכל מקום שאנחנו הולכים, אז זה דווקא בסדר לגמרי"

אם אף אחד לא מציק לו, אנחנו נמשיך להציק לסבסטיאן, אז שאלנו אותו איך זה להיות כל הזמן בדרכים ובהופעות. סבסטיאן אמר ש"זה באמת קשה, כי חוץ ממוזיקה אין לנו זמן לשום דבר אחר. לפעמים, כשיש לנו קצת הפסקה, אנחנו מבלים עם אנשים שלא ראינו תקופה. אחר כך הוא סיפר ש"הדרך היחידה להתקדם במוזיקה היא פשוט להופיע ולהקליט כל הזמן. אחר כך אתם כבר תדעו אם אתם טובים". ועם המסר הזה, הלכנו קודם כל לוודא שאנחנו בהופעה של סימפל פלאן, אחרי זה כבר נקים להקה.

סימפל פלאן יופיעו בישראל ב – 3.1208, במועדון האנגר 11 בת"א. היה רוק'נ'רול!

ועכשיו זה הזמן שלכם ללחוץ על הכפתור ולהחליט - סימפל פלאן זה חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully