וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות מאונס: "לעולם לא אחזור לעצמי"

נתיב נחמני

23.11.2008 / 17:25

תושב ירושלים מואשם כי התחזה לסוכן דוגמנות ואנס צעירות. אחת מקורבנותיו: "הדמעות שבכיתי יכלו למלא נהרות ואפילו ימים"

דודו בן עמי, תושב ירושלים בן 46, הואשם בשבוע שעבר כי לאחר שהתחזה לסוכן דוגמניות מצליח, אנס במשך תקופה ארוכה שתי צעירות וביצע עבירות בצעירות נוספות שביקשו להיכנס לעולם הדוגמנות. עם הגשת כתב האישום נגדו הוא נשלח למעצר בית, ובעקבות הפרסומים בתקשורת הגיעה אתמול צעירה נוספת לתחנת המשטרה והתלוננה, כי גם היא נפלה קורבן בידיו. היום הוא הובא לבית משפט השלום בירושלים, שם קבע השופט כי בחמשת הימים הקרובים הוא ישהה במעצר מלא. שרון (שם בדוי), אחת מהמתלוננות בכתב האישום, אז רק בת 17, החליטה לשבור את השתיקה. "אני רוצה שבנות כמוני יידעו שאין ממה לפחד", אמרה לוואלה! חדשות.

"הדמעות שאני בכיתי יכלו למלא נהרות ואפילו ימים", סיפרה שרון בעצב. המקרה שלה הוא הקשה ביותר מאלה המתוארים בכתב האישום המגולל את מעללי האיש על פני 12 עמודים. בן עמי מואשם כי נהג להציג עצמו כסוכן דוגמניות שיכול לפתוח בפני הבנות קריירה בעולם הזוהר, "את רק צריכה לבוא בראש פתוח", אמר.

את שרון הוא פגש באולם אירועים בירושלים בו עבדה כמלצרית לפני כשנתיים. "הוא סיפר לי שיש לו בר ושאני יכולה לעבוד אצלו ולהרוויח 300 שקל ללילה", סיפרה. על פי כתב האישום, בן עמי ביקש ממנה לבוא לפגישת העבודה ללא החבר, לבד. מספר ימים לאחר מכן, כשהשניים נפגשו, סיפר בן עמי לנערה על מעלליו כצלם מצליח וטען כי יש לה פוטנציאל להצליח בתעשייה. לפי כתב האישום, משם משך אותה לדירתו בטענה ששכח דבר מסוים בבית. שם הוא מזג לה משקה אלכוהולי ואף הציע לה בגדים יוקרתיים כמתנות, בדיוק כפי שנהג לעשות לנערות אחרות.

כששרון מדדה את הבגדים בחדר אחר, בן עמי מואשם שנכנס לחדר, אנס אותה, ביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים."שכבתי שם קפואה", היא מספרת, "פחדתי ממנו פחד מוות, הוא סיפר לי שיש לו קשרים לעבריינים בכירים, שהוא בעצמו עבריין". לאחר שביצע בה שורה ארוכה של מעשים ובא על סיפוקו, היא ביקשה ממנו שיחזיר אותה לביתה. בן עמי סירב, הורה לה לפשוט שוב את בגדיה וחזר על מעשיו. כך זה נמשך וחזר על עצמו על בסיס כמעט יומי במשך כחודשיים.

"בכל פעם שהטלפון היה מצלצל והייתי רואה את המספר שלו על הצג הייתי נכנסת לחרדות. הכל היה מציף אותי שוב. עוד לפני שהייתי עונה, הייתי חושבת לעצמי 'איך הוא עוד לא חוסל על ידי עבריינים?'. בכלל, באותה התקופה הייתי צמודה לחדשות ומקווה לראות שהוא נעצר או מת", היא סיפרה בהתרגשות.

"קיוותי שהוא ימצא קורבן אחר"

"תמיד ניסיתי להתחמק, למצוא תירוצים, אבל גם תמיד ידעתי שזה לא יעזור", אמרה. לדבריה, בן עמי היה מורה לה בטלפון להגיע לביתו עם מונית, שם היה מחכה מחוץ לבית, משלם לנהג ומכניס אותה פנימה. "הוא אפילו לא היה מחכה שאתיישב, הוא ישב היה תופס אותי ומתחיל".

אז למה בעצם לחזור אליו? "אני שואלת את זה גם את עצמי עד היום. הפחד שהיה לי ממנו זה לא משהו שאפשר לתאר. הייתי בטוחה שאם אני אלך ממנו ירדפו אחריי. כך הוא גם היה תמיד אומר לי. אפילו שהייתי הולכת ברחוב פחדתי מכל אדם שהלך מולי עם כוס קולה ביד, כי זה היה אחד מהאיומים שלו - שמישהו עם כוס קולה מלאה בחומצה יעבור מולי וישפוך לי אותה על הפנים. הוא גם היה מאיים שיפגע במשפחה שלי, בחבר שלי. עדיף לי שאני אסבול מאשר המשפחה או החברים", סיפרה.

לדבריה, איומיו של בן עמי קיבלו תוקף של ממש במספר מקרים בהם דאג להפגין את היכולת שלו למצוא אותה בכל מקום. "אני זוכרת מקרה שבו הוא התקשר אלי ואמר לי לבוא. אז שיקרתי לו ואמרתי שאני בתל אביב בזמן שהייתי בתחנה המרכזית בירושלים. הוא אמר לי שהוא יודע שאני משקרת ושהוא רואה אותי בתחנה המרכזית. ברגע שזה קרה גם בפעם השנייה והשלישית הבנתי שהוא באמת יכול למצוא אותי".

את המפגשים התכופים בהם נהג לעשות בה כשלו היא מעדיפה שלא לתאר. "הסיבה שבגללה אני יוצאת עכשיו היא שבנות כמוני ידעו שאין ממה לפחד. המשטרה עזרה לי ותמכה בי לאורך כל הדרך. עד היום פחדתי ממנו פחד מוות וגם פחדתי שבמשטרה לא יאמינו לי", טענה. לדבריה, היא אף לא תכננה להתלונן עד שראתה את הפרסומים על מעצרו בתקשורת.

לאחר החודשיים הקשים בהם באופן יומי נאנסה בשיטתיות החליטה שרון להימלט מבן עמי. היא נטלה הלוואה וקנתה כרטיס טיסה לארצות הברית, שם בתחילה גרה אצל קרובי משפחתה ומאוחר יותר עברה לגור עם החבר שהצטרף אליה. כמו צעירים רבים התפרנסו השניים בעבודות זמניות. אך לאחר תשעה חודשיים בחו"ל, הגעגועים למשפחה התגברו על הפחד מהצפוי לה בארץ והיא החליטה לחזור לירושלים. "קיוויתי שעם כל הזמן שעבר הוא כבר מצא לו מישהי אחרת, קורבן אחר", אמרה. "עד היום לא חזרתי לעצמי, ואני גם לא יודעת אם זה יקרה. הייתי הבן אדם הכי שמח בעולם והיום אני בקושי יוצאת מהבית. אין לי אמון באף אחד. כל גבר שמחייך נראה לי חשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully