וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "ישראל תשלם על פשעיה בעזה"

עידן דורנר

23.11.2008 / 16:17

נשיא אירן תקף את המצור שהטילה ישראל על הרצועה: "על הפלסטינים הוטל מצור בידי האנשים הפראיים ביותר בהיסטוריה"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד הזהיר היום (ראשון) את ישראל כי המצור שהיא מטילה על רצועת עזה יזכה לתגובה חריפה. "על רצועת עזה מוטל כעת מצור בידי האנשים הפראיים ביותר בהיסטוריה של המין האנושי", אמר אחמדינג'ד. לדבריו, "אלו נסיונות לא מוצלחים למנוע את התמוטטות המשטר בישראל".

אחמדינג'ד הוסיף כי "מוטל על הפלסטינים מצור מכיוון שהם רוצים להגן על זכויותיהם הבסיסיות". לדבריו, המעצמות הזניחו את נושא זכויות האדם ודוגמה לכך ניתן לראות בפלסטין. "אלו שקוראים לדמוקרטיה וזכויות אדם שותקים לנוכח רצח ילדים ונשים בפלסטין".

אחמדינג'ד המשיך ואמר כי המצור לא מעיד על עוצמה אלא על תסכול מצד ישראל. "הם מאוכזבים ולא חושבים על דבר מלבד המוניטין שלהם. הם מתמוטטים ולכן נוקמים, אך זה לא יוביל לשום מקום. הם יזכו לתגובה כואבת מעמי האיזור, כולל מהפלסטינים". הוא קרא לישראל להסיר את המצור ואמר כי "אף פשע לא יישאר ללא תגובה. בסופו של דבר הם ישאו בתוצאות למעשיהם".

בנושא אחר אמר נשיא אירן כי לנפילה במחירי הנפט אין השפעה על ארצו, והיא יכולה תסדר גם אם מחיר חבית נפט יירד לחמישה דולר. "היתה תקופה בה הסתדרנו עם מחיר של תשעה דולר לחבית, נצליח להתמודד גם עם מחיר של חמש דולר. בדיוק כפי שלמשבר הפיננסי לא היתה השפעה על הכלכלה האירנית, כך גם למחירו של הנפט לא תהיה השפעה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully