וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל TheMarker פורשת

ענת קם

23.11.2008 / 14:28

הדס גולדשטיין עוזבת את קבוצת הארץ לאחר 20 שנה מתוכן שלוש כמנכ"ל אתרי הקבוצה. תקים מיזם אינטרנט בשיתוף הארץ

הדס גולדשטיין, מנכ"ל TheMarker וחטיבת האינטרנט של קבוצת הארץ, פורשת מתפקידה. גולדשטיין מקימה מיזם אינטרנטי עצמאי חדש בשיתוף קבוצת הארץ.

גולדשטיין עובדת בקבוצת הארץ במשך קרוב ל-20 שנים, במהלכן ביצעה מספר תפקידי ניהול בעיתונות המקומית, האחרון שבהם ב-"כל העיר" בירושלים. בשש השנים האחרונות היא מכהנת כמנכ"ל TheMarker. בתקופת כהונתה צמח אתרTheMarker במאות אחוזים בתנועת הגולשים ובהכנסות. הצלחת האתר אפשרה לקבוצת הארץ להפוך את המותג שנולד באינטרנט להקמת העיתון הכלכלי המודפס לפני כארבע שנים.

לפני שלוש שנים קיבלה גולדשטיין גם את ניהול כל נכסי האינטרנט של קבוצת הארץ, בהם אתרי האינטרנט של העיתון בעברית ובאנגלית. לפני שנתיים היא הובילה את השקת אתר "עכבר העיר" והייתה מעורב בהקמת הרשת החברתית-עסקית TheMarker Cafe.

גיא רולניק, המייסד והעורך הראשי של TheMarker: "הדס הגיעה ל-TheMarker שנתיים בלבד לאחר הקמת החברה בשיא המשבר במשק הישראלי, כאשר הייתה ספקנות גדולה לגבי היכולת של סטארט-אפ קטן להצליח בזירת המדיה הקשה שנשלטה על ידי הקבוצות הגדולות במשק הישראלי. הדס הייתה אחד הכוחות העיקריים שהפכו את החברה למנוע צמיחה חשוב של קבוצת הארץ כולה. אני משוכנע שהיא תמשיך להטביע את חותמה בשוק האינטרנט הישראלי גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully