וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפנה לוסטיג בקמפיין ל"אמילקה"

אפרת שלום דנון

23.11.2008 / 14:05

דפנה לוסטיג, אשת הרדיו והטלוויזיה, נבחרה לשמש פרזנטורית קמפיין החורף של "אמילקה" בגלל הצעירות, הדעתנות והסטייל האישי

דפנה לוסטיג תוביל את קמפיין עונת החורף והמעבר לשנת 2009 של "אמילקה", בוטיקי אופנה בקונספט אירופאי, תמורת שכר המוערך בכ- 80 אלף שקלים. לוסטיג, בת 28, היא עיתונאית, שדרנית רדיו ומגישת טלוויזיה, שהנחתה את תוכנית המוזיקה "המגזין" לצד רן לוי בערוץ 24 ונמנתה על צוות שופטי "כוכב נולד" בעונה האחרונה.

יפעת בר אור, בעלת "אמילקה", מסבירה את הבחירה בלוסטיג כפרזנטורית: "חיפשתי דמות המשדרת נוכחות חזקה וסטייל ייחודי. אמילקה מייצגת עבורי נשיות קלאסית עם אמירה אישית ושיק אירופאי ולכן החיבור עם דפנה היה טבעי. בחרתי בדפנה כפנים של "אמילקה" בגלל השילוב של אישה צעירה, דעתנית ואינטליגנטית המבינה באופנה. הסטייל שדפנה מביאה איתה, האמירה האישית והטעם טוב יוצרים חיבור אולטימטיבי לקולקציות הלבוש שאנחנו מציעים מבירות האופנה בעולם".

"אמילקה" הוקמה לפני כשלוש שנים בהשראת האופנה האירופאית. שני הבוטיקים ברמת השרון (סוקולוב 63) וברעננה (אחוזה 172) מציעים בין השאר את המותג ההולנדי Supertrash, המותגים הצרפתיים: Les petites ו- Antik batik, המותגים הדניים: Numph ומותג הג'ינסים - Dr. denim.

עוד ניתן למצוא ב"אמילקה" את המותג הניו יורקי מבית המעצב Dallin chase, המותג האירופאי Vadum, המותג הבריטי Komodo בעל האג'נדה הידידותית לסביבה והמותג הספרדי Skunk funk. בין המעצבים הישראליים שעיצוביהם נמכרים ב"אמילקה": Pioo pioo, גלה, רן צוריאל, אמיטה, פופיסיד, אלונה ואנה פליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully