וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תכנית למשבר הפיננסי כבר בשבוע הבא"

פנחס וולף

23.11.2008 / 12:54

יו"ר קדימה אמרה היום כי בכוונתה לדאוג שכבר בשבוע הבא תהיה תכנית חירום גם למשבר הפיננסי. "זו אחריותנו לספק פתרון למשבר הכלכלי"

"אדאג שכבר השבוע תהיה תוכנית שתיתן מענה גם למשבר הפיננסי", כך אמר היום (ראשון) יו"ר קדימה, שרת החוץ ציפי לבני בישיבת פתיחת הקמפיין של קדימה. לבני הוסיפה כי, "למרות הפיתוי של ערב בחירות, אתייחס רק למה שצריך לעשות משום שהאחריות היא שלנו".

לדבריה, "הדאגה לחסכונות מלווה אותנו כחברי ממשלה וכראשי קדימה. זו אחריותנו לספק פתרון למשבר הכלכלי. הפתרון במתן ביטחון לדאגה המוצדקת של האזרחים לחסכונות שלהן. הפיתרון ייעשה בימים הקרובים. אי הוודאות לא טובה לאיש".

משרד האוצר העביר הבוקר טיוטה של התכנית לפריסת רשת ביטחון לחוסכי פנסיה ליועץ המשפטי של הממשלה מני מזוז. זאת על מנת לקבל את אישורו כי התכנית אינה מהווה "כלכלת בחירות".

בתוך כך, בהסתדרות הכריזו היום באופן רשמי על סכסוך עבודה כללי במשק בישיבה מיוחדת שקיימו. זאת בעקבות סירוב האוצר להעניק רשת ביטחון לחסכון הפנסיוני ולטפל כראוי בבעיית הפיטורים במשק. יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, אמר אמש כי "הדבר האחרון" שאליו ירצה להגיע הוא שביתה. לדבריו, "במשך חודשיים תמימים דיברנו עם האוצר על ההכרח לפתור את הבעיה הזאת. לצערנו משרד האוצר נוהג בחוסר אחריות ומאלץ אותנו לנקוט בצעד הקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully