וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פעילי ימין הפריעו לשוטר במילוי תפקידו

עדי שמחוביץ

23.11.2008 / 12:24

פעילי הימין מרזל ופדרמן מואשמים בהפרעה לשוטר כשניסו לצעוד לבית המחבל שביצע הפיגוע במרכז הרב. מרזל: "המשטרה עוד תפצה אותנו"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

לבית משפט השלום בירושלים הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד חמשת פעילי הימין איתמר בן גביר, ברוך מרזל, נועם פדרמן, מיכאל פולק ויהודה קורן בגין התנהלות אסורה והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

לפי כתב האישום, במרץ השנה התקהלו הנאשמים בארמון הנציב בירושלים במחאה על הקמת סוכת אבלים סמוך לביתו של המחבל שביצע את הפיגוע במרכז הרב. הם הגיעו למקום עם שלטים שעליהם כתוב בין השאר "נקמה" ו"לגרש את האויב", ובשלב מסוים התקדמו לעבר הכפר ג'בל מוכבר, בו התגורר המחבל. הנאשמים נחסמו על ידי השוטרים, החלו להתעמת איתם ופעלו באופן שעלול לערער את שלום הציבור.

איתמר בן גביר אמר בתגובה להגשת כתב האישום, כי הוא "רואה קשר בין הניסיון לגרש יהודים מבית השלום, בית שנקנה בכסף לבין כתב אישום זה שמאשים אותנו שרצינו לצעוד לעבר ביתו הבלתי חוקי של מחבל". לדבריו, "התביעות של המשטרה והפרקליטות לא הפנימו שחופש הביטוי זה גם לאנשי ימין. במשרד המשפטים יושבים אנשים בעלי עמדות שמאלניות".

פעיל הימין ברוך מרזל אמר בתחילת הדיון , כי "ההר הוליד עכבר. מבחינת החוק לא עברנו כל עבירה. בסופו של דבר העניין יסתכם בפיצויים שמשטרת ישראל תשלם לנאשמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully