וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילין שוחטת תרנגולים קדושים

עידן דורנר

23.11.2008 / 11:47

מושלת אלסקה העניקה ראיון טלוויזיוני מהלך ביקור בחווה בעיר מגוריה לכבוד חג ההודיה, כשברקע אחד העובדים שחט תרנגול הודו

מושלת אלסקה שרה פיילין, שהתמודדה על סגנות הנשיאות מטעם הרפובליקנים, עומדת במרכזה של סערה חדשה. פיילין התראיינה לטלוויזיה מקומית במהלך סיור בחווה בעיר מגוריה ווסילה שבאלסקה, אותו ערכה לרגל חג ההודיה, ובעוד היא מדברת למצלמה, נעמד אחד העובדים בחווה מאחוריה והחל לשחוט תרנגולי הודו, המאכל המסורתי של החג.

פיילין הגיעה לחווה על מנת לערוך את טקס ה"חנינה" המסורתי, מחווה סמלית של חמלה, לפיה לפני שאוכלים תרנגולי הודו אחרים, חסים על חייו של אחד מהם. הטקס נערך גם בבית הלבן על ידי הנשיא.

בזמן שפיילין ענתה לשאלות הכתבים על חזרה לעבודה במדינה, נראה העובד מטרים ספורים מאחוריה דוחף את תרנגול ההודו למטחנה בזמן שהוא מאזין בנינוחות לדבריה. פיילין כינתה את התקרית "מגניבה" ואף אישרה להמשיך לצלם למרות שהצלם הפנה את תשומת ליבה למתרחש מאחוריה. התקרית תועדה במצלמה והסרטון הועלה "ליו-טיוב" והפך ללהיט בין לילה.

פייילין ספגה ביקורת במהלך קמפיין הבחירות על אהבתה לציד. היא צולמה מספר פעמים לצד בעלי חיים אותם צדה וכשנפלה קורבן למתיחה של שדרן רדיו קנדי, שהתחזה לנשיא צרפת ניקולא סרקוזי, היא אמרה כי תשמח להענות להזמנתו ולצאת למסע ציד של גורי כלבי ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully