וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "נתניהו אחראי לפגיעה בקרנות הפנסיה"

פנחס וולף

23.11.2008 / 10:31

יו"ר מפלגת העבודה האשים היום את יו"ר הליכוד בהעברת קרנות הפנסיה לשוק ההון ותקף את שר האוצר בר-און על תפקודו

יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את קדימה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, על רקע המשבר הכלכלי העולמי, שאותותיו מורגשים גם בישראל. בדברים שנשא בפתח ישיבת סיעת העבודה אמר ברק: "אנו זוכרים את חוסר האחריות של נתניהו שהעביר את הפנסיות לשוקי ההון, ואנו עוקבים אחרי הגמגום המתמשך של קדימה ושר האוצר מטעמה".

ברק ציין, כי "אנחנו נמצאים בשעת חירום כלכלית, ואנשים מאבדים חסכונות שצברו במשך שנים". לדבריו, "שעת החירום היא בגלל המשבר העולמי אך יש לכך גם שורשים מבית". עוד אמר יו"ר מפלגת העבודה: "אנו מצביעים על הטיפול הנכון במשבר, שזה השקעות בתשתיות, רשת ביטחון בעיקר לאלה שפרשו כבר ועמדו לפרוש ותמיכה בעסקים קטנים ובינוניים".

בתגובה לדברים שאמר אתמול הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון כנגד ערביי ישראל, לפיהם "מבחינתם כולנו מתנחלים", אמר שר הביטחון: "זו התבטאות בלתי ראויה ופוגעת בערביי ישראל שהם אזרחים נאמנים וראויים של המדינה וראויים להתייחסות הוגנת. יש להתבטאות הזו השלכות מסוכנות הנוגדות את דרכה של מדינת ישראל".

גם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אבישי ברוורמן, התייחס בישיבת הסיעה למשבר הכלכלי ולתכנית החירום שגיבש משרד האוצר. לדבריו, "2009 תהיה שנה קשה. המדיניות של ממשלת ישראל לא רלוונטית. שר האוצר ומשרדו טומנים את ראשם בחול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully