וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייה: "חמאס מחוייב למלא אחר הסכם הרגיעה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.11.2008 / 16:26

לדברי ראש ממשלת חמאס, כל הפלגים מחויבים לרגיעה, כל עוד ישראל מחוייבת לה. בימים האחרונים ביקש חמאס מהפלגים שלא לירות קסאמים ללא "צידוק אמיתי"

ראש ממשלת חמאס איסמעיל הנייה אמר היום (שישי) כי ארגונו, כמו שאר הארגונים הפלסטינים, מחוייב למלא אחר הסכם הרגיעה עם ישראל. "ביומיים האחרונים נועדתי עם נציגים של הפלגים הפלסטינים והם הביעו את עמדתם בצורה בהירה, לפיה הם מחויבים לרגיעה כל עוד ישראל מחויבת לה". לדבריו, ברור כי "ישראל אינה מחויבת להסכם הרגיעה וזאת על רקע המשך הטלת המצור על הרצועה ואי פתיחת המעברים אליה".

שלשום מסרו מקורות פלסטינים לעיתון כוויתי כי בימים האחרונים יצר חמאס קשר עם מספר ארגונים פלסטינים ברצועת עזה וביקש מהם להפסיק לירות רקטות קסאם לעבר ישראל, אלא אם כן לירי יש "צידוק אמיתי". לדברי המקורות, חמאס אמר הירי חייב להתבצע רק בתגובה להפרות הישראליות ובאותו יום שהן קורות "ולא להמשיך לירות במשך מספר ימים".

המקורות מסרו כי מצרים הודיעה לחמאס שאם הפלגים החמושים ימשיכו לשגר רקטות קסאם לעבר הנגב המערבי, "ישראל לא תסתפק בביצוע פעולות נקודתיות אלא תבצע גל חיסולים נרחב בקרב מנהיגי הארגונים הפלסטינים, ובעיקר בקרב בכירי חמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully