וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד-הכח עמידר ר"ג: מזרחי מפחד משאננות

מאמן המארחת אמר לשחקניו "תתעוררו, אתם נראים רדומים" והזהיר את קבוצתו מהסגולים, שישחקו ללא קאן ג'מה הפצוע, גל לוי יחליפו

שבוע סוער עבר על מ.ס. אשדוד לקראת המשחק בו תארח מחר ( שבת, 18:30, אצטדיון הי"א) הקבוצה את הכח עמידר רמת גן. דווקא אחרי ה-2:2 המעודד מול מכבי תל אביב מהמחזור הקודם, התעסקו שחקניו של יוסי מזרחי באירועים שלא ממש קשורים לכדורגל. זה התחיל בתגרה בין דימיטאר מקרייב וכריסטיאן גונזאלס שנזרקו בעקבות כך מהאימון ויזמינו את חבריהם לארוחה ונמשך בחוסר רצינות שהפגינו השחקנים באחד האימונים, דבר שגרם למזרחי לפוצץ את האימון ולשלוח את שחקניו למקלחת מוקדמת.

מזרחי חושש משאננות לקראת המשחק ואמר לשחקניו באסיפה שלפני האימון: "תתעוררו, אתם נראים רדומים. אולי אתם חושבים שהניצחון בכיס, אבל הכח זו קבוצה מסוכנת שצריך להיזהר ממנה ושום דבר לא יבוא לנו בקלות". מזרחי צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח מול מכבי בשבוע שעבר, למעט שינוי אחד בעמדת המגן השמאלי כאשר אדיר טובול שהחלים מפציעה עשוי לשוב להרכב על חשבונו של רחמים צ'קול.

הרכב משוער: ג'זגוז שמוטולסקי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול (רחמים צ'קול), יוסי אופיר, קובי דג'אני, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיאטר מקרייב.

הכח תנסה לנצל את החולשה של אשדוד בבית

בהכח עמידר רמת גן החתימו השבוע את ברק ויסוקר כשוער שני, כשרוברט באדג'י הגמבי יאבד את מקומו גם על הספסל וישוחרר בינואר. את מקומו יתפוס הניגרי קרים עבדול לוקמן שמשחק בקבוצת הנוער. פרט אליו גם קאן ג'מה יעזוב את הקבוצה לטובת ה-MLS כשמעמדו של מייקל טוקורה מתערער משבוע לשבוע, אך ההחלטה לגביו תיפול רק לקראת חלון ההעברות ובמידה שימצאו שלושה זרים איכותיים. ויסוקר, שזכור בעיקר מהעונה בה ירד ליגה עם הפועל פתח תקווה לפני שנתיים, לא שיחק כדורגל בשנה האחרונה וחזר מסוג של פרישה.

קאן ג'מה, שסובל מפציעה, יפנה את מקומו בהרכב לגל לוי, שריצה עונש הרחקה מול הפועל פתח תקווה בשבוע שעבר. בהכח בונים על המאזן הביתי העלוב של אשדוד ומקווים לחזור עם ניצחון. "חוץ מאיתנו, לאשדוד יש את מאזן הבית הכי גרוע בליגה. שתי הקבוצות מצטיינות דווקא בחוץ, נקווה שזה ימשיך להוכיח את עצמו", אמרו בקבוצה.

הרכב משוער: ניל אברבנל, חיים פנטורמלי, בני חדד, איתן טיבי, אביב חדד, ישראל ראש, גל לוי, מייקל טוקורה (דידי אונגר), עידן וייצמן, ברק בדש, איב ג'ידה (עומר רפס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully