וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האו"ם: רק הנשים יכולות להציל את העולם

רויטרס

7.11.2001 / 14:04

בדו"ח השנתי לענייני אוכלוסיית העולם שיצא היום, קובע האו"ם כי המין האנושי הורס את כדור הארץ באופן חסר תקדים; רק הנשים, תוך שליטה בפוריות שלהן, יכולות להצילו מפני השמדה

המין האנושי הורס את כדור הארץ בצורה חסרת תקדים, ורק הכוח ההולך וגודל שצוברות הנשים והאחריות שלהן באשר לעתידן, יכולים להציל את העולם מפני השמדה, כך מסר היום האו"ם.

"יותר אנשים משתמשים ביותר משאבים, ביתר עוצמה מאשר בכל נקודה שהיא בהיסטוריה האנושית", מסר האו"ם בדו"ח השנתי לענייני אוכלוסיית העולם. עורך הדו"ח, אלכס מרשל, אומר כי "שביב תקווה נמצא בעובדה שהנשים מנצחות במלחמה על השליטה בפוריות שלהן. לקרוב מ-60 אחוז מהנשים בעולם יש כעת האמצעים לתכנן את משפחותיהן, אפילו אם נוציא מחשבון את סין, עדיין 40 אחוז מהנשים שולטות בכך. כל הגישה השתנתה. הנשים היום מתאחדות כדי לעשות מה שהן חושבות שנחוץ לעשותו".

54 אחוז מהמים הזמינים שניתנים לשתייה בעולם מדי שנה משמשים לחקלאות. המספרים האלה יעלו ל-70 אחוז בשנת 2025, עם גידולה של האוכלוסיה. הדו"ח מציין כי ל-1.1 מיליארד בני אדם אין כבר עכשיו גישה למים הניתנים לשתייה, ובמדינות מתפתחות, כ-95 אחוז ממי השופכין וכ-70 אחוז מהמים התעשייתיים פשוט מוזרמים למקורות המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully