וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורה שלא מסתדר

20.11.2008 / 17:08

יש מנוולים שאין להם כח לכלב שלהם, אז הם פשוט זורקים אותו. אבל אתם לא כאלה, הנה פתרון למי שאימץ כלב אבל אין ביכולתו להחזיק בו

אתמול כתבנו פה על כלבה בת שנה שנקשרה בחוט ניילון, ביער. היא נמצאה במקרה, כשהיא מיובשת, מותשת, פצועה וחולה. זה כמובן המקרה הקיצוני של אנשים שאימצו כלב ואז גילו שלא מתאים להם ובגלל שהם חרא של אנשים, גם לא אכפת להם מה יקרה לו אחרי שזרקו אותו קשור באיזה יער נידח. אבל יש גם אנשים טובים שאימצו וזה פשוט לא מסתדר.

בשביל האנשים האלה – שמצאו בעל חיים נטוש ולא יכולים לאמץ אותו, שהבינו שהם לא מתאימים לגדל כלב בבית או שאין באפשרותם מסיבה כלשהי אבל רוצים לוודא שהוא יהיה בידיים טובות, יש לנו פתרון.

בכל יום שבת, בכלבייה בצומת רופין, מתקיים יום אימוץ. כרגע יש בפנסיון ששם מקום לעוד כלבים. כלבים שיגיעו לאימוץ יזכו בעיקור, שבב וחיסון נגד כלבת. אבל הכי חשוב – אנשים טובים ידאגו שהכלב ימצא בית חם. אז אם מצאתם כלב, או שיש לכם אחד ואתם לא יכולים להחזיק בו, הנה לכם מקום שמוכן להחזיק בו ולמצוא לו מאמצים.

אחרי שיאומץ, יזכה הכלב לאחריות וטרינרית, לטיפולים של שבועיים לאחר האימוץ לכל צרה או מחלה - שלשול, בעיות עור וכו' (לא לתאונות או פציעות).

לפרטים על ימי האימוץ בכלביית רופין כנסו ל – rupin-vet.co.il (או דרך הקישור).

הלוח שלכם

כאן בוואלה! ירוק יש לכם לוח מודעות. כלב שאבד, כלב שנמצא, חתול למסירה או כל עניין אחר - אתם יכולים לפרסם פה (בחינם כמובן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully