וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזנבלום: לחייב מתפקדי הליכוד לבחור אישה

פנחס וולף

20.11.2008 / 12:46

פנינה רוזנבלום, המתמודדת לרשימת הליכוד לכנסת, תפנה לנתניהו בדרישה לחייב את מתפקדי הליכוד לסמן אישה ברשימה לפריימריז

פנינה רוזנבלום, המתמודדת לרשימת הליכוד לכנסת, תבקש מיו"ר הליכוד בנימין נתניהו לחייב את מתפקדי הליכוד לסמן אישה ברשימת עשרה המועמדים שלהם בפריימריז. רוזנבלום תציג את בקשתה בפגישה בין השניים שתתקיים בשבוע הבא. .

"עם כל ריבוי הכוכבים שנתניהו הביא לליכוד, דבר מבורך כשלעצמו, נוצר מצב שיכול להיות שהמתפקדים יסמנו עשרה גברים ולא יבחרו באשה" הסבירה רוזנבלום לוואלה! חדשות. "אני רוצה להציע, שכדי לשמור על נוכחות נשים בכנסת, ומאוד חשוב שתהיה ייצוגיות לנשים ונוכחות מתאימה והולמת, יכול להיות שהוא יוכל לבקש, שכמו שקיימת הצבעה מיוחדת למחוז, כך יחייבו גם לסמן אישה בעשרת המקומות".

ועדת החוקה של הליכוד החליטה לפני מספר ימים כי במקום שמתפקדי הליכוד יסמנו 15 מועמדים לרשימה לכנסת בפריימריז, הם יוכלו לסמן עשרה מקומות בלבד ועוד מועמד של המחוז בו הם מתגוררים. כך יתחזק כוחם של חברי הכנסת המכהנים.

ראוי לציין כי בשלושים המקומות הראשונים של הליכוד יש כבר שריון לארבע נשים, במקומות 10,20,24,29, ולכן במידה והליכוד יקבל שלושים מנדטים יכנסו ארבע נשים מטעמו לכנסת. למרות זאת, הביעה רוזנבלום חשש שבעקבות הכוכבים הרבים שנחתו לליכוד "ייווצר מצב שאנשים לא יצביעו כלל עבור נשים ומקומם בכנסת ייפקד".

הפגישה בין נתניהו ורוזנבלום נקבעה לאחר התקרית בישיבת מרכז הליכוד ביום ראשון, בה המאבטחים לא אפשרו לרוזנבלום לעלות לבימה לשירת התקווה, בטענה שהם קיבלו הוראות מלמעלה. בתגובה, התקשר נתניהו לרוזנבלום להתנצל וקבע עימה את הפגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully