וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט מוכנה להציע חצי מיליון יורו על דקל קינן

20.11.2008 / 23:59

התקשורת הבלגית מדווחת כי אנדרלכט תנסה להנחית את בלם מכבי חיפה בינואר. הירוקים מרוצים מאוד ממוחמד גדיר שיקבל הזדמנות בהרכב

סקאוט מטעם אנדרלכט עקב אתמול (רביעי) אחר בלם מכבי חיפה, דקל קינן במהלך משחק התיקו של נבחרת ישראל מול חוף השנהב (2:2). הערב (חמישי) מפרסמים כלי תקשורת בבלגיה כי במועדון התרשמו מאוד מהבלם, וכי אנדרלכט תהיה מוכנה להציע למכבי חיפה חצי מיליון יורו על מנת להנחית את הבלם בחודש ינואר.

מוחמד גדיר עשוי להפוך בשבועות הבאים לשם החם במכבי חיפה, ואפילו להתברג בהרכב הקבוצה, כך עולה מתוך שיחות שהנתהלו לאחרונה בין המאמן אלישע לוי והבעלים יעקב שחר. במכבי חיפה מאוד מרוצים מגדיר, שכבש אתמול (רביעי) שער במדי הנבחרת הצעירה בהפסד לסרביה הצעירה (3:2). "גדיר יקבל הזדמנות להוכיח שמקומו בהרכב כבר בשבועות הבאים", אישר גורם בכיר במועדון, "אנחנו רוצים להפוך אותו לשחקן הרכב קבוע. אין ספק שיש לו פוטנציאל להיות חלוץ מוביל".

הקבוצה ערכה הבוקר אימון לקראת המשחק המסקרן בשבת באורווה, מול הפועל פתח תקוה של אלי מחפוד. המאמן אלישע לוי התייחס לפני האימון ליריבה ואמר: "שמעון אבוחצירה עושה עונה מדהימה, אבל פתח תקווה מסוכנת ולא בנויה רק עליו. אנחנו נערכים אליה ולא רק לשחקן אחד. אני מקווה שנדע לעבור את המשוכה הזו". על הנקודה שהשיגה קבוצתו בשני המחזורים האחרונים אמר המאמן: "אין אצלנו לחץ אלא ביקורת עצמית. אנחנו צוברים נקודות בקצב גבוה כי יש ליגה חזקה. אנו צריכים לשפר את משחק ההגנה, לא רק את החוליה האחורית".

המאמן התייחס גם לחיזוק הצפוי בחודש ינואר. "אנחנו כל הזמן מחפשים לחזק את הקבוצה. אם נצטרך להביא שני שחקנים לא נהסס. הגעתם עשויה לגרום לשחקנים אחרים מהסגל לעזוב". אחד השחקנים שככל הנראה יבקש לעזוב הוא שלומי ארבייטמן. בארבייטמן מעוניין מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, שכבר הבהיר לו זאת כמה פעמים במהלך חלון ההעברות הקודם.

עדכון ראשון: 20/11 11:36
עדכון אחרון: 20/11 23:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully