וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש בתי ספר שלא מאובטחים לאורך כל היום"

נעמה טלמור

20.11.2008 / 10:50

המאבק סביב פיטורי המאבטחים ממשיך. יו"ר איגוד הקב"טים חושף כי ברשויות ישנם בתי ספר שלא מאובטחים במשך כל שעות הלימודים

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

המאבק סביב החלטת הממשלה לפטר כ-4,000 מאבטחים בבתי הספר החל מ-1 בינואר 2009 מחריף. לאחר שקיים פגישה יחד עם ראשי ארגוני מורים והנהגת המורים הארצית כינס הבוקר (חמישי) יושב ראש השלטון המקומי עדי אלדר מסיבת עיתונאים, בה הוא איים כי "יצאנו בהחלטה משותפת שאם הממשלה אכן תפסיק באחד בינואר את המימון לאבטחה, אז לא יהיו מוסדות חינוך פעילים במדינת ישראל".

במסיבת העיתונאים חשף חיים מוסקונה, יושב ראש איגוד הקב"טים ברשויות, כי לא כל בתי הספר מאובטחים לאורך כל שעות הלימודים. "צריך לומר זאת, לא כל בתי הספר מאובטחים לאורך כל שעות הלימודים. כאיגוד הקב"טים אנחנו חושבים שזה פשוט לא נכון. כל זמן שכל שולחן עם ארבעה כסאות במסעדה צריך להיות מאובטח אז על אחת כמה וכמה בתי הספר. כל פתרון אחר הוא פתרון לא ראוי לזמן ולמקום בו אנו שוהים". מוסקונה עצמו נראה טרוד מדבריו הקשים. "צר לי מאוד, שבמקצוע שלי אני מספר את צרותיי מעל דפי העיתונות. ניסיתי כבר בכל דרך אחרת".

אלדד מצידו חזר על דבריו מאתמול ואמר כי "אנחנו לא חיים בשוויץ והילדים שלנו לא יכולים כלי משחק תקציבי בין המשרדים הממשלתיים גם כך אנו ממנים כחמישים אחוזים מתקציב האבטחה. הרשויות המקומיות ימשיכו לתת את חלקם. אנחנו יותר אחראים משרי הממשלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מאבטחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully