וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים למועצת יש"ע: אל תדברו עם הצבא

יהושע בריינר

19.11.2008 / 17:42

פעילי ימין הפיצו כרוז, הקורא להנהגת המתנחלים לא לקיים מגעים עם נציגי מערכת הביטחון על פינוי בהסכמה של בית המריבה

המאבק על בית המריבה עולה מדרגה: כרוזים שהופצו היום (רביעי) ברחבי קרית ארבע וחברון קוראים לראשי מועצת יש"ע שלא להיפגש עם אנשי מערכת הביטחון, המבקשים שבית המריבה בעיר יתפנה בהסכמה. בכרוז, החתום על ידי "פעילים פשוטים", נקראים ראשי ההנהגה הממוסדת של המתנחלים שלא ליצור קשר עם גורמי הביטחון בנושא הפינוי. "עסקנים שונים", נכתב בכרוז, "המתיימרים להיות בהנהגת ה'מאבק' נוהגים במדיניות של 'מגעים להרגעת האלימות' (של המתנחלים כמובן, שחורי המדים ימשיכו להכות) - עצם הפגישות האלו מאפשרות לכוחות העקירה לבצע את הפשע ההיסטורי של עקירת יהודים מאדמתם".

הכרוז הופץ על רקע הדיווחים, לפיהם במערכת הביטחון מתכוונים לקיים בימים הקרובים שיחות עם ראשי מועצת יש"ע, וזאת על מנת למנוע גילויי אלימות בצד המתנחלים בעת פינוי בית המריבה, או בית השלום בפי המתנחלים. "לא יתקיים קשר עם גורמי צבא וביטחון בנושא הגירוש", נאמר בכרוז, "לא טלפון ולא SMS, לא בעניינים טכניים וקל וחומר שלא בעניינים מהותיים. תקשורת זו מהווה מתן לגיטימציה לפשע ומאפשרת את ביצועו".

יחד עם זאת, נאמר בכרוז, כי אם אכן יתקיים מגע עם מערכת הביטחון, יש לפתוח את השיחות לכלל הציבור. בנוסף, דורשים חותמי הכרוז כי פרוטוקולים מלאים של הדיונים יוצאו לכל הדורש. "ההונאות שהובילה מועצת יש"ע בכפר מימון (ימים ספורים לפני ביצוע תוכנית ההתנתקות- י.ב.) גרמו לשבר אמון שהדרך לאיחויו קשה. אנא אל תחצו קו זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully