וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען חבלה הושלך לעבר משרדי ימ"ר מרכז

נתיב נחמני

18.11.2008 / 20:44

המטען לא התפוצץ ולא גרם לנפגעים או לנזק. הוא נמצא ליד גדר משותפת לתחנה ברמלה ולגן ילדים. הרקע לאירוע אינו ברור

מטען חבלה הושלך לפנות בוקר (שלישי) לעבר תחנת המשטרה ברמלה. המטען לא התפוצץ ואיש לא נפגע. בתחנה ממוקמים גם מטה מחוז המרכז ומשרדי היחידה המרכזית של המשטרה, עליה מוטלות רוב החקירות הנוגעות לפשיעה חמורה ולמשפחות הפשע באזור.

מטען החבלה התגלה הבוקר על ידי שומר בגן ילדים הנמצא סמוך לתחנת המשטרה וחולק עמה גדר. על פי החשד, המטען הושלך בשעות הלילה המאוחרות. העבריינים שהשליכו אותו ניסו להפעילו, אך תקלה טכנית מנעה ממנו להתפוצץ. חבלני המחוז נטרלו את המטען.

נכון לעתה הרקע להשלכת המטען אינו ידוע ונראה כי למשטרה אין כיווני חקירה ממשיים. עם זאת, גורמים במשטרה אמרו כי אין ספק שמשליכי המטען התכוונו לפגוע בשוטרים, "הם בטח שלא רצו לפגוע בגן הילדים", אמר קצין במחוז המרכז.

המפכ"ל לשעבר אסף חפץ הגיב הערב לפרסום על השלכת המטען. "טוב שאנשים אלו מנסים לפגוע בשוטרים ולא באזרחים", אמר חפץ. "את המשטרה זה לא מרתיע ולא צריך להרתיע. כל זמן שהעבריינים מתעסקים עם המשטרה ולא עם אזרחים מצבנו טוב. משטרת ישראל חזקה ויודעת היטב איך להתמודד עם איומים מסוג אלו".

יעקב אלפרון, מבכיר הפשע המאורגן בישראל, חוסל אתמול בצפון תל אביב לאחר שמטען נפץ שהוצמד לרכבו התפוצץ. אחת מהסברות שנבדקות היא שהמטען, שככל הנראה הופעל מרחוק, הוטמן ברכבו של אלפרון בזמן שהיה בדיון בעיניינו של דרור בנו בבית המשפט המחוזי בתל אביב. אלפים השתתפו היום בהלוויתו של אלפרון בבית העלמין ברעננה, שנערכה תחת אבטחה כבדה. קרובי משפחתו של אלפרון איימו כי יבואו בחשבון עם העומדים מאחורי החיסול.

עדכון ראשון: 20:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully